kan det virkelig passe????!!! :i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

du har jo ingen updates skrevet jeg er helt vild spænde på at høre om det går super godt eller ikke så godt

der er heller ingen update  jeg er simpelthen for genert til at tage initiativet og fortælle ham det! 

jeg har fortalt, jeg er single, så det ved han. og igår snakkede vi i telefon i en time, selvom han havde venner på besøg. og han sagde, jeg bare kunne komme hjem til ham også. og selvom vi kun er "lege kærester" (vi er tilbage til folkeskolen ), så præsenterede han mig som sin kæreste foran sine venner 

idag er han så for træt til at få besøg, da han har arbejdet hele dagen og skal igen imorgen, så han er for træt, desværre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

der er heller ingen update  jeg er simpelthen for genert til at tage initiativet og fortælle ham det! 

jeg har fortalt, jeg er single, så det ved han. og igår snakkede vi i telefon i en time, selvom han havde venner på besøg. og han sagde, jeg bare kunne komme hjem til ham også. og selvom vi kun er "lege kærester" (vi er tilbage til folkeskolen ), så præsenterede han mig som sin kæreste foran sine venner 

idag er han så for træt til at få besøg, da han har arbejdet hele dagen og skal igen imorgen, så han er for træt, desværre 

jamen det er da et skridt videre i snakkede selv om han havde venner på besøg og du har sagt du er single håber der snart kommer mere for det kunne være så vildt hvis i blev kærester

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

jamen det er da et skridt videre i snakkede selv om han havde venner på besøg og du har sagt du er single håber der snart kommer mere for det kunne være så vildt hvis i blev kærester

det kunne være så vildt  dejligt 

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

uhhhh, han har sagt til en af sine venner, at han synes, jeg ser herre god ud 

Anmeld

23. februar 2013

Babydrøm

Anonym skriver:

uhhhh, han har sagt til en af sine venner, at han synes, jeg ser herre god ud 

Synes også helt sikkert at det lyder som om at I har noget sammen   Håber meget det bliver til noget  Det er jo fantastisk at være forelsket   

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

AnnL skriver:

Synes også helt sikkert at det lyder som om at I har noget sammen   Håber meget det bliver til noget  Det er jo fantastisk at være forelsket   

uh, det håber jeg da virkelig 

Anmeld

23. februar 2013

Mother-love

Ihhh hvor spændende. Synes klart du skal nosse dig sammen og få lagt kortene på bordet. Men samtidig forstår jeg godt at du måske er lidt bange for at æødelægge noget. For hvem ville ikke have den følelse af sommerfugle i maven. Det er da bare en super lækker følelse at have. Men nu har du idet mindste gjort klart over for ham at du er single. Men jeg synes det lyder til at han er ligeså interesseret i dig. Hvis ikke hvorfor skulle han ellers være sådan overfor dig. .? Måske er han bange for at du ikke er interesseret nok i ham? At han rent faktisk tænker de samme ting som du gør ligenu ???? Held og lykke med det hele. Du fortjener det glæder mig til at læse update

Anmeld

23. februar 2013

Anonym trådstarter

michelledam skriver:

Ihhh hvor spændende. Synes klart du skal nosse dig sammen og få lagt kortene på bordet. Men samtidig forstår jeg godt at du måske er lidt bange for at æødelægge noget. For hvem ville ikke have den følelse af sommerfugle i maven. Det er da bare en super lækker følelse at have. Men nu har du idet mindste gjort klart over for ham at du er single. Men jeg synes det lyder til at han er ligeså interesseret i dig. Hvis ikke hvorfor skulle han ellers være sådan overfor dig. .? Måske er han bange for at du ikke er interesseret nok i ham? At han rent faktisk tænker de samme ting som du gør ligenu ???? Held og lykke med det hele. Du fortjener det glæder mig til at læse update

ja, den følelse her er bare så fantastisk  vil simpelthen ikke ødelægge det hele, ved at lægge kortene på bordet. men ja, ved ik hvorfor han ellers skulle være sådan overfor mig. uh, jeg håber han går med de samme tanker 

skal nok smide update så snart som overhovedet muligt, når jeg altså lige  tør gøre noget ved det hele 

Anmeld

24. februar 2013

LR85

Det eneste jeg tænker er: hvornår faen kysser i?

Anmeld

24. februar 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Det eneste jeg tænker er: hvornår faen kysser i?

haha. det har jeg spurgt mig selv om mange gange

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.