kan det virkelig passe????!!! :i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

det håber jeg også. men føler måske, jeg lidt presser på, med at spørge? 

Det syntes jeg ikke det vil jo også være træls hvis han måske også er for genert til at spørge også hvis i går glip af hinanden....

en af jer skal jo spørge ellers bliver det aldrig til noget

så op på hesten

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Det syntes jeg ikke det vil jo også være træls hvis han måske også er for genert til at spørge også hvis i går glip af hinanden....

så op på hesten

haha, du har så meget ret.  må hellere komme i gang 

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

tror at denne sang beskriver det mere eller mindre: saybia - the day after tomorrow 

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

haha, du har så meget ret.  må hellere komme i gang 

åh nu har jeg fortalt ham, han giver mig sommerfugle i maven. har også sagt, når han kigger mig dybt i øjnene med sine brune øjne, kilder det i maven og jeg får en underlig følelse af, at skulle holde om ham. hans svar var bare "sødt " .. HVOR ER JEG DUM. skulle aldrig have sagt det 

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

så op på hesten

sidder bare her med de største tårer i øjnene. har bedt ham om at glemme alt om, hvad jeg har sagt. hvor er jeg dum 

Anmeld

25. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

sidder bare her med de største tårer i øjnene. har bedt ham om at glemme alt om, hvad jeg har sagt. hvor er jeg dum 

hvorfor har du dog gjord det???? kan du lige skrive til ham du ikke mente det

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

hvorfor har du dog gjord det???? kan du lige skrive til ham du ikke mente det

kan ik skrive nu, jeg ikke mente, han giver mig sommerfugle i maven. virker det ikke dumt?

Anmeld

25. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

kan ik skrive nu, jeg ikke mente, han giver mig sommerfugle i maven. virker det ikke dumt?

Nej det syntes jeg seriøst du skal skrive for så indrømmer du jo det hele SKRIV DET

Anmeld

25. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Nej det syntes jeg seriøst du skal skrive for så indrømmer du jo det hele SKRIV DET

har du ikke set, jeg har skrevet dette til dig?

åh   nu har jeg fortalt ham, han giver mig sommerfugle i maven. har også sagt, når han kigger mig dybt i øjnene med sine brune øjne, kilder det i maven og jeg får en underlig følelse af, at skulle holde om ham. hans svar var bare "sødt   " .. HVOR ER JEG DUM. skulle aldrig have sagt det 

Anmeld

25. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

har du ikke set, jeg har skrevet dette til dig?

åh   nu har jeg fortalt ham, han giver mig sommerfugle i maven. har også sagt, når han kigger mig dybt i øjnene med sine brune øjne, kilder det i maven og jeg får en underlig følelse af, at skulle holde om ham. hans svar var bare "sødt   " .. HVOR ER JEG DUM. skulle aldrig have sagt det 

godt du skrev det for nu må du hive tingen ud af ham om han mener det eller ej, for det er jo sødt det er så svært over en sms at bedømme hvad den handen tænker og føler....

og desværre har jeg ikke set det men det har jeg nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.