kan det virkelig passe????!!! :i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.163 visninger
161 svar
64 synes godt om
21. februar 2013

Anonym trådstarter

jeg er nødt til at være anonym, da mine indlæg bliver googlet på mit brugernavn, og nogle personer ønsker jeg ikke lige, skal genkende mig. men ved i, hvem jeg er, er det heeeeeelt fint

jeg ved egentlig ikke, om jeg har lagt den her det rigtige sted. men jeg kan ik genkende mig selv længere.. min krop er simpelthen, ja, mærkelig!

jeg har været i et forhold i over tre år. blev så single for en uges tid siden, hvilket jeg faktisk er ret glad for. jeg skrev et laaaaangt indlæg her den anden dag om det, tak for jeres råd i tråden, piger . og midt i januar begyndte jeg på en ny skole.

og der går altså den her fyr  i starten, da jeg stadigvæk var i forhold, syntes jeg stadigvæk, han var vildt flot, men lidt af en smartass måske. men rigtig sød fyr! men jeg slog det hen, fordi jeg tænkte, det bare var noget nyt og spændende, men jeg elskede min kæreste og lagde ingenting i det.. så gik der en uge, så skulle vi i biografen med værkstedet, og var ude og handle ind til hygge med ham og to andre drenge. og han var da meget sød stadigvæk.. han er et år ældre end mig.

vi begyndte at snakke mere og mere sammen efter det, faktisk hver dag. mere og mere.. så ja, jeg kom altså til at holde om ham en dag, hvor han slog armen om mig også. og der smeltede jeg bare fuldstændig indeni. vi går og "tager pis" på hinanden. eller, han gør - jeg gør nok ikke, eller gør jeg? med at sige, vi er hemmelige kærester (ja, jeg er blevet helt folkeskole agtig igen ) vi kalder hinanden skat, min elskede, siger vi savner hinanden i skolen, hvis vi ikke lige er i nærheden af hinanden. det kan lyde som dette:
ham: jeg smutter videre nu.
mig: okay skat. jeg kommer til at savne dig.
ham: jeg kommer også til at savne dig, min elskede.
og så blinker han sødt med det ene øje. og der står jeg tilbage, fuldstændig blød i knæene og rød i hovedet 

i kantinen sidder vi konstant ved siden af hinanden. og jeg ryger, det gør han ikke, men hvis jeg går ud for at ryge, og lige hurtigt vender mig, kan jeg se, han holder øje med, hvor jeg er. og når han kommer ind i værkstedet, skal han altid lige lokalisere mig. 

vi var så på tur med skolen, hvor vi skulle sidde 2½ time i bus derop. hele vejen derop lagde jeg op af ham, og han havde armen rundt om mig  .. på vej hjem nussede jeg ham i søvn, og han skrev om aftenen, det var rigtig dejligt, at jeg gjorde det. og at jeg skulle komme og nusse ham igen 

jeg har konstant lyst til at snakke med ham, skrive til ham, holde om ham og han gør mig simpelthen så blød i knæene, bare ved et lille blik. jeg tænker konstant på ham og det kilder sådan i maven - det er en ubeskrivelig følelse 

kan det virkelig passe, jeg er blevet forelsket? er jeg faldt pladask for ham, eller er det bare lige en fase, jeg skal over?

hvis jeg virkelig  er forelsket, tror jeg desværre bare ikke, han er interesseret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

B&J

DU er forelsket det er tydeligt, du er som en sød skolepige som du skriver, og hvorfor skulle han ikke være vild med dig??? han nyder da dit selskab helt vildt og han syntes det var hyggeligt du nussede ham og det var blodt nussen, syntes du skal få langt de kort på boret for ham.....

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

DU er forelsket det er tydeligt, du er som en sød skolepige som du skriver, og hvorfor skulle han ikke være vild med dig??? han nyder da dit selskab helt vildt og han syntes det var hyggeligt du nussede ham og det var blodt nussen, syntes du skal få langt de kort på boret for ham.....

jeg er nok helt fortabt i ham  jeg plejer at være rapkæftet, men når han er i nærheden er jeg bare musestille og genert, og siger ikke meget. render rundt på min egen lyserøde sky, tror jeg 

han virker ikke rigtig sådan. han virker bare sådan lidt "lad os være venner i stedet"-agtig.  og jeg tør ikke smide kortene på bordet.

åh, den her følelse er ubeskrivelig 

Anmeld

21. februar 2013

henh01

Jeg synes også det lyder som være en gengældt forelskelse - om det er noget holdbart ved jeg ikke - tænker lidt det måske er npgle følelser du har fået fordi du bliver fodret med komplimenter efter et langt forhold.

Men det skal da prøves af - hvad har du at miste?

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Jeg synes også det lyder som være en gengældt forelskelse - om det er noget holdbart ved jeg ikke - tænker lidt det måske er npgle følelser du har fået fordi du bliver fodret med komplimenter efter et langt forhold.

Men det skal da prøves af - hvad har du at miste?

han ved ikke, jeg er single nu. det har jeg liiiige glemt at fortælle ham  han tror stadigvæk, jeg har kæreste.

jeg har bestemt intet at miste - kun denne fantastiske følelse 

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

jeg er nok helt fortabt i ham  jeg plejer at være rapkæftet, men når han er i nærheden er jeg bare musestille og genert, og siger ikke meget. render rundt på min egen lyserøde sky, tror jeg 

han virker ikke rigtig sådan. han virker bare sådan lidt "lad os være venner i stedet"-agtig.  og jeg tør ikke smide kortene på bordet.

åh, den her følelse er ubeskrivelig 

Hop ud i det for det skal altså prøves lyder som om i har det så dejligt sammen

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hop ud i det for det skal altså prøves lyder som om i har det så dejligt sammen

har vi bestemt også 

er bare helt lost med, hvad jeg skal sige til ham 

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

har vi bestemt også 

er bare helt lost med, hvad jeg skal sige til ham 

kan du ikke prikke lidt til ham over en sms???  og se hvad han ville sige???

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

kan du ikke prikke lidt til ham over en sms???  og se hvad han ville sige???

prøvede at prikke lidt. vi skrev om et eller andet, hvor jeg så svarede "haha, ej du dejlig nok " så skrev han "tak tak "

hvad skal jeg skrive? 

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

prøvede at prikke lidt. vi skrev om et eller andet, hvor jeg så svarede "haha, ej du dejlig nok " så skrev han "tak tak "

hvad skal jeg skrive? 

syntes du ikke jeg er dejlig det kunne du da skrive men prik til ham så man ikek kan misforstå om han mener det i sjov eller om det er alvorg , ihh du må altså give en update når i har fået snakket eller skrevet omkring det,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.