kan det virkelig passe????!!! :i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

Tulle28

Hov, svarede på en anden tråd, SORRY!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

syntes du ikke jeg er dejlig det kunne du da skrive men prik til ham så man ikek kan misforstå om han mener det i sjov eller om det er alvorg , ihh du må altså give en update når i har fået snakket eller skrevet omkring det,

uh, der går længe, før der kommer update  jeg tør simpelthen ikke! min søster vil skrive til ham, hvis ikke jeg selv gør. dét bliver pinligt! haha  

han er til fodbold lige nu, så vil ik skrive noget nu  men da vi var på tur med værkstedet, var vi ude og spise på skolens regning, og selvom vi sad skråt overfor hinanden, og skrev saftige beskeder til hinanden. han mente det i sjov  .. 

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

Tulle28 skriver:

Hov, svarede på en anden tråd, SORRY!!

?

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

uh, der går længe, før der kommer update  jeg tør simpelthen ikke! min søster vil skrive til ham, hvis ikke jeg selv gør. dét bliver pinligt! haha  

han er til fodbold lige nu, så vil ik skrive noget nu  men da vi var på tur med værkstedet, var vi ude og spise på skolens regning, og selvom vi sad skråt overfor hinanden, og skrev saftige beskeder til hinanden. han mente det i sjov  .. 

måske skal du bare ligge hårdt ud i en sms, jeg er faldet for dig betyder jeg noget for dig? eller ja på en anden måde.. men så den ikke misforstår, jeg syntes det lyder som om i har et eller andet sammen...

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

måske skal du bare ligge hårdt ud i en sms, jeg er faldet for dig betyder jeg noget for dig? eller ja på en anden måde.. men så den ikke misforstår, jeg syntes det lyder som om i har et eller andet sammen...

uh, men tvivler på, vi har noget sammen som sådan, når jeg jo lige har glemt at fortælle ham, jeg faktisk  er single.

en på vores værksted, som jeg samarbejder med opgaver om lige pt, han siger, mig og x er turdelduer, og vi er søde sammen. jeg sagde dog, vi bare er hemmelige kærester og det ikke er seriøst, så sagde han "nej, i er rigtige kærester. nåååååårrrhhh" - og det skrev jeg til x, og han grinte bare af det. skrev så "så bare lige så du ved det, er vi altså rigtige kærester " han grinte bare igen. kunne jo godt have været hurtig og skrive "det kan vi jo nemt være, når jeg jo er gået fra (min ekskærestes navn) "

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

uh, men tvivler på, vi har noget sammen som sådan, når jeg jo lige har glemt at fortælle ham, jeg faktisk  er single.

en på vores værksted, som jeg samarbejder med opgaver om lige pt, han siger, mig og x er turdelduer, og vi er søde sammen. jeg sagde dog, vi bare er hemmelige kærester og det ikke er seriøst, så sagde han "nej, i er rigtige kærester. nåååååårrrhhh" - og det skrev jeg til x, og han grinte bare af det. skrev så "så bare lige så du ved det, er vi altså rigtige kærester " han grinte bare igen. kunne jo godt have været hurtig og skrive "det kan vi jo nemt være, når jeg jo er gået fra (min ekskærestes navn) "

JAAAA skriv det skriv det

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

JAAAA skriv det skriv det

det vil jeg prøve, når han kommer hjem  

Anmeld

21. februar 2013

B&J

Anonym skriver:

det vil jeg prøve, når han kommer hjem  

JUBII ihh hvor er det spænde jeg håber så meget på han er vild med dig

Anmeld

21. februar 2013

Anonym trådstarter

B&J skriver:

JUBII ihh hvor er det spænde jeg håber så meget på han er vild med dig

håber jeg godt nok også 

Anmeld

23. februar 2013

B&J

du har jo ingen updates skrevet jeg er helt vild spænde på at høre om det går super godt eller ikke så godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.