MoarN skriver:
Altså nu er der jo rigtig mange diskussioner inde over denne tråd som er ved at være lidt gammel.. og så vil jeg så lige sige at jeg syntes faktisk din mangel på menneskelig indsigt er rigtig bedrøvende.. jeg syntes sku da ikke det er særlig fedt at du putter mig og alle andre i en boks som du har bestemt at sådan er kvinder der vølger at få et barn med en gift/b-ven/hygge ven og så videre.. det er en enorm generalisering.. og syntes måske at det er dig der tænker lidt snævret..
Knuz fra Jane, der faktisk hele tiden har været ærlig om at ville beholde barnets, skulle "uheldet" være ude.. og faktisk anser det at få et barn alene som skæbnen... ikke et valg.. vi vælger alle enlige og par at få et barn af selviske årsager.. så syntes måske ikke vi er mere egoistiske end alle andre, desuden kan du aldrig være sikker på at farmand ikke smutter senere hen eller at man ender med en slem skilsmisse.. der er ingen garantier i livet..
Syntes ikke jeg er snævert i mine holdninger. skrev bla. også at jeg godt kunne forstå dem som var bitter vis kæresten, manden osv smuttet efter man var blevet gravid.
Selvom det er af selviske årsager vi alle vælger at få børn, er man da mere udsat vis man vælger at få barn med en gift man en b-ven osv.
jeg putter ikke nogle i bokse men siger bare at alt ansvaret ikke kun skal ligges på manden men VI med efter tryk på VI som kvinder også har et ansvar, i hvilken sitatiun vi vælger at få børn i.
Nu handlet dette indlæg langt tilbage om at fader skulle skrives på barnets atest eller ej.
Blev så til at mænd ikke tog deres ansvar nå vi blev gravide.
har både en veninde og en kusine som har fået børn med en mand som ikke er vær at samle på og står så nu og er bitter over manden ikke vil tage ansvaret, men det viste de jo allerede før de blev gravide.
Du har ret i at man aldrig kan vide sig sikker om det er en mand man har været sammen med i 10 år eller bare en enkel gang.
katrine
Anmeld