Ha ha, sjovt når en tråd genopstarter efter så mange måneder (og pludselig får en hel anden retning)
Jeg er nu i uge 26 og venter en lille dreng. Faren er stadig ikke kommet på banen, har faktisk ikke hørt et kuk fra han siden jeg startede denne tråd.
Jeg nyder min graviditet i fulde drag...synes det er vidunderligt at have en lille gut inde i maven :-) og jeg er slet ikke i tvivl om at jeg nok skal give ham et dejligt liv.
Jeg har faktisk ikke på noget tidspunkt mødt nogen skeptis eller kritik af mit valg, tværtimod udtrykker alle stor respekt.
Jeg har for lang tid siden besluttet at opgive farens navn og så må tiden jo bare vise hvor meget vi skal igennem før han accepterer det. Jeg har stadigvæk svært ved at forstå at han kan gemme realiteterne så langt væk... det må kræve en god potion ignorance ikke at lade sig mærke af at man skal have et barn.
For lige at svare på hele den der ansvarsdiskussion der kom ind over denne sti, så synes jeg personligt at jeg har taget det aller største ansvar man kan tage, når man har "leget med ilden". Jeg respekterer 100% at faren ikke ønsker at være en del af det og det er helt op til ham om han helt vil holde sig væk eller på sigt kommer ind over. Dog kan han ikke slippe for ansvaret på papiret og økonomisk.
Jeg burde måske have taget ansvaret tidligere, brugt kondom og ikke kommet i denne situation...men det kan jeg jo ikke bruge til noget nu, man kan altid være bagklog - men der kommer den største og mest vidunderlige ting ud af min fejltagelse...og jeg ville ikke gøre det om hvis jeg kunne.
God lørdag aften til jer alle :-)
Anmeld