Ukendt far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2009

Moonshine

Hvor er det dog rart at læse at man ikke er alene i verden. Jeg gik fra min dejlige kæreste for min bedste ven fordi han fortalte mig at han var foelsket i mig. Vi var ved at flytte sammen og alt muligt (vi bor 250 km fra hinanden) da han pludselig ikke vidste om han helst ville have mig eller sin eks.. WOW. Og jeg tror måske jeg er gravid med ham nu... Bor stadig sammen med min eks kæreste, og håber vi måske kan få det til at fungere igen.. Men hvis det viser sig at være gravid er det virkelig rart at vide at man ikke er alene!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2009

Betina88

Eva skriver:

Jeg har heldigvis ikke..men er man så "dum" at lave børn under de omstændigheder I har gjort. så er man fanme(undskyld) også bare nød til at tænke på det barn man har valgt at sætte til verden...så derfor skal du da selvfølgelig skrive barnets far på..om faderen så vil være der eller ej, det er hans valg...men et barn har brug for at vide hvem det kommer af og at det har begge dele...det er i hvert fald min mening og mine erfaringer.
Det handler om barnet og ikke de voksne...så skulle man have passet på når man knaldede rundt.,..det er et menneske vi taler om...ikke en bil..
Knus Eva.

Jeg er fuldstændig enig med dig .. Jeg ku' ikk' skrive det bedre ..

Anmeld

7. juni 2010

Maise2

Barnet har ret til at vide hvem faderen er. Jeg siger ikke, at barnet nødvendigvis skal have et forhold til faderen, men bare at kunne sætte ansigt på betyder meget. Jeg er selv et "barn", hvor der står ukendt fader på dåbsattesten. Jeg har ingen mulighed for at finde ud af hvem faderen er, og jeg ville gøre alt i verden for at vide det. Det er kun fair overfor barnet, at skrive faderen på. Om han vil det eller ej

Anmeld

11. juni 2010

AA10

A. skriver:

du må ikke skrive ukendt far da det er ulovlig...

Hvad hvis man så virkelig ikke ved hvem faren er .???

Anmeld

11. juni 2010

Svei

AA10 skriver:

Så er der jo ingen mulighed...

Anmeld

11. juni 2010

Pige2009

Maise2 skriver:

Barnet har ret til at vide hvem faderen er. Jeg siger ikke, at barnet nødvendigvis skal have et forhold til faderen, men bare at kunne sætte ansigt på betyder meget. Jeg er selv et "barn", hvor der står ukendt fader på dåbsattesten. Jeg har ingen mulighed for at finde ud af hvem faderen er, og jeg ville gøre alt i verden for at vide det. Det er kun fair overfor barnet, at skrive faderen på. Om han vil det eller ej

Sjovt at en 1 år gammel tråd pludselig bliver vakt til live igen

Anmeld

11. juni 2010

<3

Leneur skriver:

Også hvis faren er halvvejs psykopat?
Faren til mit ufødte barn kan ikke forstå at jeg ikke kommer tilbage, så nu har han sat gang i truslerne i stedet. Jeg har fået hemmeligt nr og når jeg flytter bliver adressen også hemmelig men hvad så når jeg har født barnet???? Synes ikke at jeg møder forståelse nogen steder fra. Hverken v. sfv. kommune eller mødrehjælp.

Ja altid, så må du bo hemmeligt og han kan se barnet under opsyn... Sådan er de danske regler.

Anmeld

11. juni 2010

<3

AA10 skriver:

Så skal man oplyse om hvor man var, hvad man talte med fyren om, om han gav nogle oplysninger fx. Anders fra Århus...

Anmeld

11. juni 2010

AA10

Kirle skriver:

Så skal man oplyse om hvor man var, hvad man talte med fyren om, om han gav nogle oplysninger fx. Anders fra Århus...

ok

Anmeld

11. juni 2010

AA10

Yrsa skriver:

Så er der jo ingen mulighed...

det var også det jeg tænkte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.