Mettefpigen skriver:
Nu snakker jeg om ca 38 i feber, og min basse har kun haft feber 1 gang hvor han har været syg ellers har det kun været når han har fået tænder... Og når han hygger sig og er som han normalt er så kan jeg ikk se problemet... Men det er jo hver sin mening...
Min dreng har også haft feber i forbindelse med tænder, eller rettere lægen siger at barnet ikke har feber hvis det er 37,9 og derunder. Vires deeng reagerer voldsomt på tænder sf mange omgange, og er ikke syg af det, han får rød numse og let feber oftest om natten, hvor vi har fået vurderet fra læge og sp at han i de tilfælde ikke er syg og derfor godt må komme afsted
Synes også det er tydeligt at se hvornår de er syge og mærkes varme, og bruger den erfaring i hvornår mine børn er syge, og er de syge bliver de hjemme, og ringer de fra dp henter jeg med det samme.
Jeg tager så heller temperatur med mindre han virker varm og sløj, så synes ikke jeg er i tvivl om hvornår han bør blive hjemme eller ej og er de fleste forældre gode til at vurdere
Anmeld