Syg barn i dagpleje

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

Brams

Anonym skriver:

Vil I sende et sygt barn i dagpleje?

Jeg tænker på smitte af dagplejemor og de andre børn???

Må et sygt barn sove udenfor (feberkramper)???

Det er som at skydde sig selv i foden synes jeg.

Barnet skal i gæstedagpleje, når dagplejemor bliver syg...

Jeg ville selvfølgelig ALDRIG sende et sygt barn afsted uanset om det skulle i DP, VS, BH eller andet!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

maryjane

Aldrig! Det er vel i strid med reglerne?, og man vel vel også selv helst passe ens barn i den situation

Anmeld

19. februar 2013

Mettefpigen

bøllen skriver:

Sender du afsted med en smule feber

Jaa hvis han har en lille smule og stadig er frisk og klar på at lege.... Han skal nok sige til hvis han ikk vil i dp....

Anmeld

19. februar 2013

Pige2009

Anonym skriver:

Vil I sende et sygt barn i dagpleje?

Jeg tænker på smitte af dagplejemor og de andre børn???

Må et sygt barn sove udenfor (feberkramper)???

Det er som at skydde sig selv i foden synes jeg.

Barnet skal i gæstedagpleje, når dagplejemor bliver syg...

Øøøhhh... NEJ! Jeg synes faktisk også det er dagplejerens ansvar at sige fra og ikke ville modtage barnet.

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Øøøhhh... NEJ! Jeg synes faktisk også det er dagplejerens ansvar at sige fra og ikke ville modtage barnet.

Helt enig

Anmeld

19. februar 2013

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Jaa hvis han har en lille smule og stadig er frisk og klar på at lege.... Han skal nok sige til hvis han ikk vil i dp....

Det er ligesom overgive ansvaret til barnet synes jeg...

Anmeld

19. februar 2013

Mettefpigen

Anonym skriver:

NN

Det er ligesom overgive ansvaret til barnet synes jeg...

Nu snakker jeg om ca 38 i feber, og min basse har kun haft feber 1 gang hvor han har været syg ellers har det kun været når han har fået tænder... Og når han hygger sig og er som han normalt er så kan jeg ikk se problemet... Men det er jo hver sin mening...

Anmeld

19. februar 2013

bøllen

Mettefpigen skriver:

Må indrømme det syntes jeg er en dårlig holdning og have ..

dit barn må være under 3 hvis han går i dagpleje , han kan da under ikke omstændigheder tage det ansvar , det er da DIT som forældre .

og syntes da det er under alt kritik og sende et barn afsted velvidende det har feber .

og undre da mig over jeres dagpleje mor modtaget ham ..

Anmeld

19. februar 2013

Lady Marion <3

Mettefpigen skriver:

Nu snakker jeg om ca 38 i feber, og min basse har kun haft feber 1 gang hvor han har været syg ellers har det kun været når han har fået tænder... Og når han hygger sig og er som han normalt er så kan jeg ikk se problemet... Men det er jo hver sin mening...

Feber er feber og det er tegn på dit barn er sygt !!!!!  Så skal han da dælen dulme blive hjemme , det er dit ansvar som mor at han ikke smitter de andre , uaset om han har lyst til at lege eller ej , så må han lege med mor !!!!

Anmeld

19. februar 2013

Maja88

Snakker du med min læge er 37.9-38 ikke feber.. 

Her har prinsessen haft en normal kropstemp. På 37,7-38,2.. altså meget høj.. ibdtil hun blev ca. Halvanden

Der sendte jeg hende ogs afsted.. og jeg er snart pædagog..

min dagpleje mor var også informeret herom

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.