Kia2013 skriver:
Uha jeg har et "beskidt" hjem hvis jeg skal sammenligne med jer
men det syns jeg nu ikke jeg har, jeg har bare et meget afslappet forhold til rengøring (dvs. det er langt fra min yndlingsting af huslige pligter og gøremål). Sådan en rigtig kæmpe-hovedrengøring tror jeg ikke vi har lavet siden vi flyttede ind for næsten et år siden 
Her bliver vel støvsuget en gang om ugen og måske tørret støv af hveranden uge eller når jeg lige syntes det trænger. Toilettet bliver også gjort rent når det trænger. Sengetøj skifter vi ca. hveranden uge, men det kommer også an på om dét trænger. Hvornår vi sidst vaskede gulv kan jeg dog ærlig talt ikke huske - det var engang i efteråret, men nu trænger det også. Regner med at få det gjort inden min fødselsdag om et par uger 
Køkkenet kan jeg nu godt lide at holde rent - det er nok det sted i hjemmet jeg opholder mig mest, og jeg hader at se på stabler af opvask og at køkkenbordet ikke er pænt og aftørret. Der skal være plads til at arbejde. Jeg kan heller ikke "lide" at lave mad, hvis der ikke er god plads i køkkenet. Der skal være pænt før man laver mad, så man nemt kan finde tingene og har plads 
Gud hvor er jeg glad for, at jeg ikke er den eneste, der har et noget mere afslappet forhold til rengøring! Shit jeg får præstationsangst, når jeg læser hvor meget andre gør rent
Jeg er vist mere på dit hold, jeg gør rent, når jeg synes der trænger... Lige p.t. lidt mere, fordi vi har vores lejlighed til salg, så der skal jo gerne være helt rent og strålende når der kommer fremvisninger!
Jeg ved ikke om rutinerne ændre sig, når vi får hus og et barn, men jeg tvivler på, at jeg går så meget amok, som nogle af de andre søde piger, det ligger altså bare ret langt fra mig, at bruge så lang tid på

Og indrømmet jeg havde en overgang rengøringsdame, og ja jeg boede kun mig selv på 58 kvm, men jeg HADER af et godt hjerte at spilde min tid på rengøring...
Så vi to må vist stå sammen, for der er ikke ret mange andre, der gør så lidt rent, som jeg gør