Rengøring - hvor ofte?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

L&V

Mamalou skriver:

DDee

Snyd... Men nu ved jeg også at du har ondt, så det er dejligt at din mor kan hjælpe

Det er nemlig det må priotere min energi lidt så jeg er frisk til Laura kommer hjem.. Og min mutti går hjemme og er en af dem der elsker at gøre rent også skal hun da ha lov

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

baby012

Støvsuger hver dag

fjerner alt der ikke er på sin plads, altid med det samme

vasker gulv to gange om ugen

tørre støv af en gang om ugen

vasker tøj en gang om ugen (inkl. Dyner håndklæder osv.) 

hmm. Det var vist det  

Anmeld

19. februar 2013

Pige2009

Mamalou skriver:

Ja som overskriften lyder: hvor ofte gør I rent?

Og gør I lige rent hver gang, eller er der forskel? Altså som i hovedrengøring og rengøring? Har I faste dage - med faste opgaver, eller bare når det trænger?

Jeg spørger fordi jeg vil have stillet min nysgerrighed på, om jeg gør mere eller mindre rent end gennemsnittet

Hos mig er der hovedrengøring når min søn er hos sin far. Jeg tager samme tur hver anden weekend, hvor hele lejligheden får en ordentlig tur. Der tørres støv af alle vegne, døre og skabslåger vaskes af, sengetøjet bliver skiftet og badeværelset får en ordentlig tur. Der støvsuges og vaskes gulve. I modsatte uge gør jeg rent efter behov. Det bliver oftest til støvsugning og en hurtig tur med kluden. Der bliver støvsuget gennemsnitlig tre gange i løbet af en uge.  

Ting som køleskab, skabene inden i, vinduespudsning osv. tager jeg når det trænger. 

Jeg hygger mig når jeg gør rent. Der er altid høj musik og så går jeg for mig selv og tager mig god tid  

Hvad med hjemme hos jer?

Vh. Louise

Jeg gør det på samme måde og så får jeg også lige tørret paneler og dørkarme af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.