Mamalou skriver:
Ja som overskriften lyder: hvor ofte gør I rent?
Og gør I lige rent hver gang, eller er der forskel? Altså som i hovedrengøring og rengøring? Har I faste dage - med faste opgaver, eller bare når det trænger?
Jeg spørger fordi jeg vil have stillet min nysgerrighed på, om jeg gør mere eller mindre rent end gennemsnittet 
Hos mig er der hovedrengøring når min søn er hos sin far. Jeg tager samme tur hver anden weekend, hvor hele lejligheden får en ordentlig tur. Der tørres støv af alle vegne, døre og skabslåger vaskes af, sengetøjet bliver skiftet og badeværelset får en ordentlig tur. Der støvsuges og vaskes gulve. I modsatte uge gør jeg rent efter behov. Det bliver oftest til støvsugning og en hurtig tur med kluden. Der bliver støvsuget gennemsnitlig tre gange i løbet af en uge.
Ting som køleskab, skabene inden i, vinduespudsning osv. tager jeg når det trænger.
Jeg hygger mig når jeg gør rent. Der er altid høj musik og så går jeg for mig selv og tager mig god tid
Hvad med hjemme hos jer?
Vh. Louise
Jeg støvsuger mindst en gang om dagen, og et par gange hver dag bliver der også fejet.
Jeg har en søn på 1 år og et gulv hvor absolut ALT kan ses, så hvis jeg springer lidt let over bare en enkelt dag, ligner huset, at der er sprængt en bombe.
Køkkengulvet bliver vasket 4 gange om ugen ca - de andre gulve en gang om ugen.
Sengetøj bliver skiftet mindst en gang om ugen.
Badeværelse bliver gjort rent ca en gang om ugen.
Støve af gør jeg, når jeg lige ser, det trænger.
De andre ting er efter behov, og når jeg føler, jeg har tid til det.
Og på trods af alt dette, ligner mit hjem altid noget, der er løgn.
Vi har bare IKKE plads nok!