bøllen skriver:
Pu ha det er et følsomt emne:-(
førhen fik hele huset en tur hver uge gerne fredag . Men efter jeg er blevet skader må jeg om prioterere med kræfterne . Og med en mand som ser rengøring med en MANDS øjne så må jeg nøjes ...
her bliver der hver uge ordnet badeværelse , støvsuget og vasket gulve på vores klinke gulve . Prøver at tørre lidt støv af hver uge. Men med et hus på 200 kvm kommer jeg desværre ikke hele vejen rundt
prøver at få alle ender til at mødes og prioterere efter behov så alt for en tur på skift. Når ikke altid det jeg vil men sådan er det nu engang
bare der er rent og pænt, nyvasket tøj , og mad på bordet hver dag er jeg tilfreds ( nogenlunde )
Det er også noget af et hus du skal have gjort rent. Her har jeg 78 kvm lejlighed. Det er noget mere overskueligt.
Det er klart, at der må prioriteres når helbredet ikke tillader alt for meget rengøring. Så er der andre ting, der er vigtigere at have kræfter til. Jeg kan godt forstå, at det kan være svært at blive helt tilfreds, når ikke huset ser ud som det plejer, men pas på med ikke at presse dig selv.
Anmeld