Jer der virkeligt elsker jeres job, hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

Merii

Jeg er uddannet social og sundhedsassistent

Jeg har blandt andet arbejdet med ældre og har arbejdet på fødeafdeling i 6 måneder.

Nu er jeg arbejdsløs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Hullabullabulla

Det er ret overraskende så mange pædagoger , sosuer og lærere der er herinde - stor respekt til jer alle, er ikke sikker på at jeg selv ville passe i sådan en type job!

Jeg er revisor og er ret glad for mine arbejdsopgaver, mine kunder, kollager og ansvaret.  Men jeg lærer ALDRIG at holde af stressen der følger med og overarbejde..

Anmeld

16. februar 2013

quindelist

Jeg læser medicin og elsker både studiet og tanke om de kommende job muligheder

Anmeld

16. februar 2013

Valle81

Jamen jeg er ved at uddanne mig til lægesekretær, og jeg elsker det. Har fundet min rette hylde og glæder mig til at være færdig og få mit job:-)

Jeg elsker at arbejde på sygehuset, arbejdet og alt omkring det:-)

Anmeld

16. februar 2013

Annemor...

Jeg arbejder som bioanalytiker på Mikrobiologisk afdeling.
Er super glad for mit job

Anmeld

16. februar 2013

FruStolpe

Jeg er lige startet som lederaspirant i PostDanmark.

Efter 6½ år som omdeler i PostDanmark, synes jeg det er en fantastisk mulighed at få. Jeg elskede mit job som omdeler, og jeg håber rigtig meget på at jeg kommer til at kunne gøre en forskel.

Anmeld

16. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Svenne skriver:

Jeg synes, det er dejligt at se, at langt de fleste der skriver i denne tråd arbejder med andre mennesker

- men jeg håber sandelig ikke, det er fordi, privatansatte ikke kan lide deres jobs  Det er jo dem, der er forudsætningen for, at der er råd til den offentlige sektor, groft sagt. 

Anmeld

16. februar 2013

Noahmor

MariaE skriver:

Ren og skær nysgerrighed. Vil gerne høre hvad i laver, hvorfor i bare elsker jeres arbejde og hvor i bare føler det er super:-D

Jeg arbejder som trænende ergoterapeut. Træner folk op efter indlæggelse eller bare almen svækkelse. 

Jeg elsker at mit job ikke eenens hver dag og så findes der da ikke noget bedre end når folk virkelig sætter pris på at man har hjulpet dem.

derudover har jeg nogle virkelig gode kollegaer og det betyder rigtig meget for min arbejdsglæde.

Anmeld

16. februar 2013

Kloster

MariaE skriver:

Ren og skær nysgerrighed. Vil gerne høre hvad i laver, hvorfor i bare elsker jeres arbejde og hvor i bare føler det er super:-D

Jeg elsker virkelig mit arb!

Jeg er Ssa på et lille plejehjem. Jeg har ansvar, udfordringer, omsorg, det er givende og det er "tagende", der er muligheder i arbejdet og faget. Der er strukturering, planlægning, etik, moral, faglighed, tværfagligt samarbejde, accept ud over alle grænser.

Jeg arbejder med det fysiske og psykiske ved mennesker.  Jeg elsker det faglige og det menneskelige. Også har jeg nogle helt fantastiske kollegaer - faglærte som ufaglærte, som brænder for vores fælles arbejde. Vi har alle hver vores kasket på, hvor vi bare skal få huset til at fungere så godt som vi kan, med de ressoucer, systemet har givet os.

I mit fag kan jeg også godt finde mange dårlige ting, men det er sjældent noget, jeg kan gøre noget ved alligevel.

Jeg kommer aldrig til at tjene gode penge, men jeg har menneskelige, personlige og faglige udfordringer.

Anmeld

16. februar 2013

Munder

Jeg er uddannet ejendomsadministrator, med flere ekstra efteruddanelser i posen. Sidder og administrerer og koordinere kurser, og jeg er vild med mit job

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.