Jer der virkeligt elsker jeres job, hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

o1Mutte

Jeg er udlært landmand her til sommer, og elsker mit job!

Elsker det fysiske i det, og elsker friheden. Muligheden for selv at tilrettelægge min uge, og muligheden for at komme med ideer.
Og så elsker jeg selvfølgelig bare generelt at have dyr omkring mig

Har speciale i mink, men har også erfaring med køer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

BellaCiinea

MariaE skriver:

Ren og skær nysgerrighed. Vil gerne høre hvad i laver, hvorfor i bare elsker jeres arbejde og hvor i bare føler det er super:-D

Arbejder ikke.. Men skal læse til Geolog.. og jeg GLÆDER mig!!

Skal flytte til Australien når min både min kæreste og jeg er færdig uddannet. Can't wait!

Han skal læse Nanoscience

Anmeld

17. februar 2013

Peanut

Hollybaby skriver:

Hmm at arbejde med grise er vel også at passe og pleje dem?? De er vel andet end kødmaskiner

Joh selvfølgelig fodrer jeg dem, er obs på deres trivsel i flokken osv.  Men snakker altså ikke til dem,har ikke noget forhold til dem, som man har til et menneske, og de er sgu også ligeglade med om jeg smiler 

Men ser det ikke som sådan ét socialt job, hvor man fx er i en børnehave, sygeplejerske eller på et plejehjem. Det synes jeg ikke kan sammenlignes. 

Anmeld

17. februar 2013

Peanut

o1Mutte skriver:

Jeg er udlært landmand her til sommer, og elsker mit job!

Elsker det fysiske i det, og elsker friheden. Muligheden for selv at tilrettelægge min uge, og muligheden for at komme med ideer.
Og så elsker jeg selvfølgelig bare generelt at have dyr omkring mig

Har speciale i mink, men har også erfaring med køer

Hvor får man speciale i mink henne? 

Det kunne jeg da ikke vælge da jeg blev uddannet 

Der var kun svin, kvæg og planter.

Anmeld

17. februar 2013

Peanut

Animalia skriver: