Jer der virkeligt elsker jeres job, hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

o1Mutte

Jeg er udlært landmand her til sommer, og elsker mit job!

Elsker det fysiske i det, og elsker friheden. Muligheden for selv at tilrettelægge min uge, og muligheden for at komme med ideer.
Og så elsker jeg selvfølgelig bare generelt at have dyr omkring mig

Har speciale i mink, men har også erfaring med køer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

BellaCiinea

MariaE skriver:

Ren og skær nysgerrighed. Vil gerne høre hvad i laver, hvorfor i bare elsker jeres arbejde og hvor i bare føler det er super:-D

Arbejder ikke.. Men skal læse til Geolog.. og jeg GLÆDER mig!!

Skal flytte til Australien når min både min kæreste og jeg er færdig uddannet. Can't wait!

Han skal læse Nanoscience

Anmeld

17. februar 2013

Peanut

Hollybaby skriver:

Hmm at arbejde med grise er vel også at passe og pleje dem?? De er vel andet end kødmaskiner

Joh selvfølgelig fodrer jeg dem, er obs på deres trivsel i flokken osv.  Men snakker altså ikke til dem,har ikke noget forhold til dem, som man har til et menneske, og de er sgu også ligeglade med om jeg smiler 

Men ser det ikke som sådan ét socialt job, hvor man fx er i en børnehave, sygeplejerske eller på et plejehjem. Det synes jeg ikke kan sammenlignes. 

Anmeld

17. februar 2013

Peanut

o1Mutte skriver:

Jeg er udlært landmand her til sommer, og elsker mit job!

Elsker det fysiske i det, og elsker friheden. Muligheden for selv at tilrettelægge min uge, og muligheden for at komme med ideer.
Og så elsker jeg selvfølgelig bare generelt at have dyr omkring mig

Har speciale i mink, men har også erfaring med køer

Hvor får man speciale i mink henne? 

Det kunne jeg da ikke vælge da jeg blev uddannet 

Der var kun svin, kvæg og planter.

Anmeld

17. februar 2013

Peanut

Animalia skriver:

Sjovt, jeg er også landmand og har planer om at blive kvægbrugskonsulent.. Er det jordbrugsteknolog du vil læse til? :-) 

Jeg har faktisk ikke rigtig fået undersøgt hvad der skal til, for at blive rådgiver 

Eller jo, har skrevet til et sted hvor de har rådgivere, for at høre hvad det kræver at blive en, men de svarede aldrig tilbage. 

Anmeld

17. februar 2013

Jibbe

Jeg er tjener. Jeg elsker kontakten med gæsterne, elsker at arrangere selskaber, elsker udfordringen i at få alt til at klappe og køre perfekt når der er sygt run på! Jeg elsker de skæve mærkelig arbejdstider og elsker alt det administrative som bestilling af varer, vagtplanlægning osv
Det er en fest!

At det så passer ret dårligt sammen med familieliv, og mandens arbejde tænker vi ikke på lige nu når man er på barsel, men det er en gigantisk udfordring!

Anmeld

17. februar 2013

JacobsMoar

Jeg er lønkonsulent i et nordisk team, dvs at mine kontaktpersoner sidder i Sverige, Norge og Finland, men også et par stykker i Bulgarien, Tyskland og Italien.... 

Jeg elsker at lave løn, overenskomster, deadlines, det at lønnen bare skal være rigtig, da det er SÅ personligt...

Og så synes jeg at det er hylende morsomst at folk bare tror at det at lave løn ikke er svært, det er da bare at trykke på "knappen" 

Anmeld

17. februar 2013

SKbaby

Jeg er stadig studerende og læser medicin. Det er et fedt studie og elsker at det åbner op for så mange forskellige typer jobs

Anmeld

17. februar 2013

Noahmor

Lullaby skriver:

Inden den her reform som KL gerne vil have elskede jeg at være lærer. Elskede at arbejde med ungerne, forberede spændende anderledes undervisning og se dem lyse op når de hørte hvad det gik ud på, mine kolleger og vores humor, stedet. Men tror ikke at jeg vil blive ved med at være lærer som vinden blæser i øjeblikket.. Og især heller ikke at jeg har hørt op til flere (også forældre) sige, at jeg bare skal arbejde mere..

Du får lige et klap på skulderen herfra! Synes I lærere gør et kæmpe stykke arbejde og synes det er sørgeligt, hvad der er ved at ske med folkeskolen. 

Tror medvært det kommer til at gå ud over de i forvejen svage elever. 

Men tager hatten af for jer lærere. 

Anmeld

17. februar 2013

Mum33

Lullaby skriver:

Inden den her reform som KL gerne vil have elskede jeg at være lærer. Elskede at arbejde med ungerne, forberede spændende anderledes undervisning og se dem lyse op når de hørte hvad det gik ud på, mine kolleger og vores humor, stedet. Men tror ikke at jeg vil blive ved med at være lærer som vinden blæser i øjeblikket.. Og især heller ikke at jeg har hørt op til flere (også forældre) sige, at jeg bare skal arbejde mere..

De tanker går jeg også med pt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.