Jer der virkeligt elsker jeres job, hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

Loa

Mor og meget mere skriver:

- men jeg håber sandelig ikke, det er fordi, privatansatte ikke kan lide deres jobs  Det er jo dem, der er forudsætningen for, at der er råd til den offentlige sektor, groft sagt. 

Jeg tror (udelukkende min egen opfattelse) at det er fordi det er dem der er overvejende af herinde.... Altså de "sociale".. Altså forstå mig ret... Ikke for at generalisere.... Prøver bare at forklare mig bedst muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Lullaby

Inden den her reform som KL gerne vil have elskede jeg at være lærer. Elskede at arbejde med ungerne, forberede spændende anderledes undervisning og se dem lyse op når de hørte hvad det gik ud på, mine kolleger og vores humor, stedet. Men tror ikke at jeg vil blive ved med at være lærer som vinden blæser i øjeblikket.. Og især heller ikke at jeg har hørt op til flere (også forældre) sige, at jeg bare skal arbejde mere..

Anmeld

16. februar 2013

Peanut

Jeg arbejder som landmand med grise 

Jeg kan godt lide mit job, fordi jeg kan passe mig selv.

Det går ofte i rutine, hvilket gør det nemt at passe. Dog kan der selvfølgelig komme udfordringer, idét jeg arbejder med dyr, og det er faktisk sjældent at to uger er ens.

Jeg behøver ikke at tænke på at andre skal plejes/passes, og det har jeg det godt med! Jeg tror ikke jeg ville egne mig til et "omsorgsgivende/passende/plejende" job, især også fordi jeg er rigtig dårlig til at smile (ikke fordi jeg er sur), og det passer heller ikke så godt til at arbejde med kunder/mennesker.

Ulempen i mit job er bare LUGTEN - man lugter hver evig eneste gang man bare har været i stalden i 20 min. Og om sommeren er der ulidelig varmt inde i stalden.

Jeg vil gerne videreuddanne mig til en svinerådgiver med årene. 

Anmeld

16. februar 2013

Sophie90

Ren og skær nysgerrighed. Vil gerne høre hvad i laver, hvorfor i bare elsker jeres arbejde og hvor i bare føler det er super:-D

Er landmand :-) og elsker arbejdet med køerne, det er det bedste jeg ved.. (At arbejde med altså ;-))

Anmeld

16. februar 2013

Sophie90

Peanut skriver:

Det går ofte i rutine, hvilket gør det nemt at passe. Dog kan der selvfølgelig komme udfordringer, idét jeg arbejder med dyr, og det er faktisk sjældent at to uger er ens.

Jeg behøver ikke at tænke på at andre skal plejes/passes, og det har jeg det godt med! Jeg tror ikke jeg ville egne mig til et "omsorgsgivende/passende/plejende" job, især også fordi jeg er rigtig dårlig til at smile (ikke fordi jeg er sur), og det passer heller ikke så godt til at arbejde med kunder/mennesker.

Ulempen i mit job er bare LUGTEN - man lugter hver evig eneste gang man bare har været i stalden i 20 min. Og om sommeren er der ulidelig varmt inde i stalden.

Sjovt, jeg er også landmand og har planer om at blive kvægbrugskonsulent.. Er det jordbrugsteknolog du vil læse til? :-) 

Anmeld

16. februar 2013

Betina_fra_Als

Jeg er på fabrik, hvor vi samler actuatorer, jeg har nogle fantatiske, gode og sjove kollegaer, jeg glæder mig til at komme på job, næste dag, når jeg har fri.

Jeg har haft mange forskellige job indenfor forskellige områder, men dette job er bare det bedste.

Jeg har fri alle weekender, fri i påske pinse og jul, og det passer mig perfekt, når jeg nu er selv med mine 2 børn.

Anmeld

16. februar 2013

Mette.

MariaE skriver:

Ren og skær nysgerrighed. Vil gerne høre hvad i laver, hvorfor i bare elsker jeres arbejde og hvor i bare føler det er super:-D

Jeg er stadig bare studerende - dog på min efterhånden sidste del. Læser jura og jeg er glad for studiet og de mange muligheder som uddannelsen vil give mig efterfølgende

Anmeld

16. februar 2013

Svenne

Mor og meget mere skriver:

- men jeg håber sandelig ikke, det er fordi, privatansatte ikke kan lide deres jobs  Det er jo dem, der er forudsætningen for, at der er råd til den offentlige sektor, groft sagt. 

Det har du fuldstændig ret i!

Anmeld

16. februar 2013

TR

TeamRocket skriver:

Jeg er housefrau ;-) and i love it! Har altid tid til shopping, afslapning, rengøring og vigtigst- min skønne mand der arbejder og gir mig denne mulighed, og vores tre skønne unger :-)

Gid det var mig ..

KÆFT det må være SKØNT at være det !

Anmeld

16. februar 2013

Hollybaby

Peanut skriver:

Hmm at arbejde med grise er vel også at passe og pleje dem?? De er vel andet end kødmaskiner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.