Jer der virkeligt elsker jeres job, hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2013

Nadia&Daniel

MariaE skriver:

Ren og skær nysgerrighed. Vil gerne høre hvad i laver, hvorfor i bare elsker jeres arbejde og hvor i bare føler det er super:-D

Jeg er brillestylist i Synoptik - og jeg ELSKER det. Jobbet er både fyldt med kunderne i butik og papirarbejde.. Så det er lige mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Jeg er folkeskolelærer, har de ældste elever til dansk, engelsk og kristendomskundskab, og jeg er aldrig træt af mit job. Det er så fedt at formidle et fagligt stof, som man interesserer sig brændende for, og jeg lærer selv nyt hele tiden. Og så er de teenagere bare så skønne, skøre og underholdende at være sammen med og følge gennem to-tre år, hvor de modnes enormt. De holder mig ung og levende. 

Anmeld

16. februar 2013

Monski

MariaE skriver:

Ren og skær nysgerrighed. Vil gerne høre hvad i laver, hvorfor i bare elsker jeres arbejde og hvor i bare føler det er super:-D

Jeg arbejder i en vuggestue og ELSKER det, glæder mig faktisk til at komme tilbage efter en weekend
Elsker selvfølgelig alle de dejlige unger men mine kollegaer er guld værd, tror jeg ville elske alle Jobs hvis jeg bare stadig havde dem

Anmeld

16. februar 2013

Miss Kat

Rsa skriver:

Forstår godt din pointe... Ville blot forklare før der, som der desværre er tendens til i det her forum, opstod misforståelser og bliver delt 'svinere' ud!

Fair nok. Jeg synes heller ikke, jeg svinede nogen.

Anmeld

16. februar 2013

Monski

Thalia skriver:

Jeg er studieadjunkt/ph.d ved Aau, og jeg ELSKER det.

Mit arbejde består dels af forskning og dels af undervisning/vejledning af de studerende, og jeg elsker at jeg får lov at prøve mig selv af på så mange forskellige områder.

Jeg har fantastiske kollegaer, og jeg bliver hele tiden udfordret fagligt og mentalt.

Og så er det absolut en bonus at mit job giver mig mulighed for at opleve hele verden.

Så lige du arbejder på AAU i Aalborg eller København?

Anmeld

16. februar 2013

sbs78

Jeg er frisør og har været det i snart 12år og elsker bare mit fag.

Anmeld

16. februar 2013

Rsa

Miss Kat skriver:

Det gjorde du heller ikke, som jeg skrev, for at tage den før det endte der - bare generelt, ikke mynter på dig

Anmeld

16. februar 2013

Rsa

Det gjorde du heller ikke, som jeg skrev, for at tage den før det endte der - bare generelt, ikke mynteT på dig

Anmeld

16. februar 2013

Thalia

Monski skriver:

Så lige du arbejder på AAU i Aalborg eller København?

Jeg er primært i Aalborg, men gæsteforelæser lejlighedsvis i København.

Anmeld

16. februar 2013

Lunae

Jeg er endnu ikke færdiguddannet, men er ved at læse til lærer. Lige pt er jeg i praktik på 6 årgang i dansk og kristendomskundskab og jeg elsker det. Jeg kan naturligvis mærke at jeg ikke har den faglige rutine endnu, men det er spændende alligevel. For mig ligger min passion i at gøre en forskel - jeg forestiller mig enten at kunne arbejde i specialklasserne i folkeskolen eller på en skole for børn med specielle behov. Jeg glæder mig meget til mit fremtidige arbejde med mennesker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.