Jer der virkeligt elsker jeres job, hvad laver i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2013

Muffinmus

Skønt at vide hvad i laver men også lidt sørgeligt ikke flere elsker deres job:-) men sådan er det nok bare.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. februar 2013

dorthemus

MariaE skriver:

Ren og skær nysgerrighed. Vil gerne høre hvad i laver, hvorfor i bare elsker jeres arbejde og hvor i bare føler det er super:-D

Billedet som er fra i går siger vist alt

Jeg er pædagog i en skovbørnehave og ELSKER mit arbejde. Det ligger super fedt i Hareskoven. Huset har en høj faglighed og jeg arbejder med skønne kolleger, børn og familier

Jeg har tidligere arbejdet som pædagog i en udflytter i København, så man kan vist roligt sige, at jeg er til masser af udeliv...får klaus hvis jeg skal være indenfor hele tiden
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. februar 2013

1990h

MariaE skriver:

Ren og skær nysgerrighed. Vil gerne høre hvad i laver, hvorfor i bare elsker jeres arbejde og hvor i bare føler det er super:-D

Arbejder på et botilbud for fysisk og psykisk handicappede mennesker med nedsat syns funktion også.

Jeg elsker det fordi det meget livs bekræftende og absolut ingen dage er ens og man ved aldrig hvilke udfordringer man bliver stillet overfor

Anmeld

16. februar 2013

Loa

TeamRocket skriver:

Jeg er housefrau ;-) and i love it! Har altid tid til shopping, afslapning, rengøring og vigtigst- min skønne mand der arbejder og gir mig denne mulighed, og vores tre skønne unger :-)

Det er vel næppe et job

Selvom det lyder som en dejlig mulighed..

Anmeld

16. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Lunae skriver:

Jeg er endnu ikke færdiguddannet, men er ved at læse til lærer. Lige pt er jeg i praktik på 6 årgang i dansk og kristendomskundskab og jeg elsker det. Jeg kan naturligvis mærke at jeg ikke har den faglige rutine endnu, men det er spændende alligevel. For mig ligger min passion i at gøre en forskel - jeg forestiller mig enten at kunne arbejde i specialklasserne i folkeskolen eller på en skole for børn med specielle behov. Jeg glæder mig meget til mit fremtidige arbejde med mennesker

Du kan roligt glæde dig! Og du har valgt de gode fag  

Anmeld

16. februar 2013

Lunae

Mor og meget mere skriver:

Du kan roligt glæde dig! Og du har valgt de gode fag  

Jeg er i praktik netop nu og arbejder med de syv dødssynder. Jeg synes det er vanvittig spændende og elsker religion!

Anmeld

16. februar 2013

Svenne

Jeg synes, det er dejligt at se, at langt de fleste der skriver i denne tråd arbejder med andre mennesker

Anmeld

16. februar 2013

bøllen

Nu er jeg desværre ikke længere på arbejdsmarked men inden elskede jeg mit job.

var medhjælper i en børnehave, selv om det er snart 2 år siden jeg stoppede får jeg helt sug i maven når jeg nærmer mig mit tidligere arbejde. Fantastiske kollegaer, dejligt unger og forældre.

mit ønske var at læse til pædagog.

inden var jeg selvstændig i 2,5 år hvilket jeg også ELSKEDE.

Anmeld

16. februar 2013

Asta&Alfred

MariaE skriver:

Hej

Jeg har i flere år drømt om, at starte mit eget projekt op. Da jeg brænder for strik og design til de små, tog jeg i efteråret 2012 springet og har startet mit eget mærke "Asta & Alfred", som er strik til de små i alle afskygninger.

Det er det bedste jeg indtil nu har gjort for mig selv og jeg glæder mig hver dag når jeg vågner om morgenen til at komme i gang med dagens arbejde:-)

God weekend til jer alle.

Venligst Mette

Anmeld

16. februar 2013

SanneJensen

Jeg eeeelsker også mit job

Jeg er medhjælper i en vuggestue.. Har været det samme sted det sidste 1,5 års tid (fik arbejde lige efter gymnasiet) og jeg er simpelthen glad for at være der. Jeg ELSKER 'mine' børn, og har simpelthen fundet nogle skønne mennesker i mine kolleger.

Dog skal jeg holde om et års tid, da jeg synes det er ved at være på tide at jeg kommer igang med at studere igen.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.