Føler mig våd efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

L&V

Laulund87 skriver:

Jeg synes også det bliver en tand for groft nu..

Ja syntes en ting er at man vil poientere noget med argumenter men nu bliver det bare plat og barnligt og så langt under bæltestedet at jeg ikke vil se til mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Månsson skriver:

Vi er enige om at der er noget der lugter lidt uldent osv. men de nedladende kommentere ku vi ikke gemme dem til eget forbrug.

Hørt!

Anmeld

10. februar 2013

L&V

TD skriver:

En anden gang skal du bare lægge dig i en omvendt bro position i 16-18 timer så skal du bare se løjer. husk dog at have en kiopraktor på speeddial. 

Stop nu, der er ingen grund til hån

Anmeld

10. februar 2013

Maja88

Månsson skriver:

Ja syntes en ting er at man vil poientere noget med argumenter men nu bliver det bare plat og barnligt og så langt under bæltestedet at jeg ikke vil se til mere

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

God aften Til jer ., Orker jer simpelthen ikk.    Hvem er det der skaber dårlig stemning det er jer.   Ikke mig.   Men jeg har sendt de beskeder videre til admin 

Anmeld

10. februar 2013

Laulund87

TD skriver:

En anden gang skal du bare lægge dig i en omvendt bro position i 16-18 timer så skal du bare se løjer. husk dog at have en kiopraktor på speeddial. 

Du er ikke bedre end hende. Troede det var voksne mennesker herinde.

Anmeld

10. februar 2013

M.K.D

Maria & Charles <33 skriver:

God aften Til jer ., Orker jer simpelthen ikk.    Hvem er det der skaber dårlig stemning det er jer.   Ikke mig.   Men jeg har sendt de beskeder videre til admin 

God aften, Maria. 

Anmeld

10. februar 2013

TD

Månsson skriver:

Stop nu, der er ingen grund til hån

Mine kommentarer er sådan ca lige så seriøse som selve indlægget det jer som forsvare der er til grin her! 1000 gange pardon. 

Anmeld

10. februar 2013

MomInTheMaking

Månsson skriver:

Vi er enige om at der er noget der lugter lidt uldent osv. men de nedladende kommentere ku vi ikke gemme dem til eget forbrug.

Enig.

HVIS hun er fuld af fup skulle hun skamme sig.

MEN fandme så om ikke alle jer forbandede baby.dk kvinder skulle SKAMME JER lige så meget.

ps. Bare fordi man ikke har styr på hver eneste lille fact og har enormt svært ved at formulere sig + har en dårligt temperament BETYDER det jo ikke man IKKE har mistet et barn.

Jeg blander mig sjældent i de her debatter men FØJ hvor har jeg bare fået nok af de her nedladende, selvfede kvinder. ØV!

Anmeld

10. februar 2013

L&V

Maria & Charles <33 skriver:

Jeg kan sagtens forstå at du syntes det her blev for meget, det er endt på et rigtigt sørgeligt plan som ska stoppes og det er anmeldt men du ska os få rydet op i dine facts og vende tilbage når du er klar til at ta imod de velmendte råd og vejledninger i stedet for at læse mellem linierne.. Vi prøver bare at hjælpe men til tider bliver det for tosset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.