Føler mig våd efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Morgensol

KittyCatta skriver:

Når man vender billedet rigtigt og zoomer lidt ind kan man se at der står Maria Larsen, Aalborg Graviditet & Scanning
GA 12w4d 17,3% / 17.10.2012

Det passer altså meget godt med hvad TS selv skriver på begge profiler.
Jeg har haft min mistro til hende, men dette ser altså ud til at være sandt nok.

Jeg tror ikke at ts er en faker.. Mit problem er den tone der er over for folk som forsøger at hjælpe, plus nogle af de oplysninger der kommer fra ts overhoved ik hænger sammen..

Det hun skriver her er intet i forhold til hvad der blev skrevet på babygalleri. Og en trussel om at anmelde er ingenting i forhold til hvad der blev truet med på babygalleri! Jeg prøver ikke at trække problemet med rundt, men jeg sys det ville være SÅ ærgerligt hvis baby blev ødelagt som bg blev, pga dårlig stemning og mistro til nye brugere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Miss Kat

FrkZier skriver:

Maria, Maria, Maria....

LÆS hvad der bliver skrevet til dig i stedet for at læs det halve og konkludere ud fra din egen fantasi!

- jeg har ALDRIG sagt at jeg ikke tror på du har mistet et barn, det er omstændighederne, historierne og dine forklaringer der ikke hænger sammen, det skal nu nok passe du har mistet pg det gør mig da utrolig ondt, men de ting du har fortalt om det og om din nye 'graviditet' har bare ikke hængt sammen, der er løse ender alle steder.

og det nytter ikke bare at skride fra debatten uden at forklare dig fordi så opstår præcis samme problimponeret 20 min når du opretter en ny debat

Det her er nu stadig min personlige favorit:  https://www.baby.dk/debat/207110pi1/graviditet/ser-jeg-oppustet-ud---.aspx

Anmeld

10. februar 2013

Laulund87

Men hvis du regner frem til den 7/11, hvor hun skriver hun mistede i 17+5, så er det da ikke det barn på billedet...

Så ville det barn max være 15+5!

Der er bare mange ting der ikke stemmer

Jeg mener heller ikke at tingene hænger sammen, men gør det det ok at gøre grin med hende, hendes brugernavne osv? Der er jo tale om en pige/kvinde der har det dårligt psykisk uanset hvad der er sandt

Anmeld

10. februar 2013

TD

Det jer der forsvarer der er mest til grin 

Anmeld

10. februar 2013

KittyCatta

Bertemor skriver:

Jeg tror ikke at ts er en faker.. Mit problem er den tone der er over for folk som forsøger at hjælpe, plus nogle af de oplysninger der kommer fra ts overhoved ik hænger sammen..

Det hun skriver her er intet i forhold til hvad der blev skrevet på babygalleri. Og en trussel om at anmelde er ingenting i forhold til hvad der blev truet med på babygalleri! Jeg prøver ikke at trække problemet med rundt, men jeg sys det ville være SÅ ærgerligt hvis baby blev ødelagt som bg blev, pga dårlig stemning og mistro til nye brugere..

Så langt har jeg slet ikke fulgt med. Men udfra hvad folk skriver her i denne tråd er det at hun er en faker. At dømme ud fra hendes scanningsbillede er hun ikke. Det andet ved jeg slet ikke noget om.

Anmeld

10. februar 2013

Maja88

Maria & Charles <33 skriver:

Det burde skamme sig enormt meget.   Men det er nok hormonelle folk der sidder derude og sviner en til som åbenbart er mig som får hele turen nu  Men  jeg mistede mit barn i uge 17+5  og det er ham jeg ved hæfter nu.   Også må i tro det i vil.   Jeg kender heldigvis historien 

betvivler ikke du har mistet.. men kan ikke forstå du føler dig som offeret..

tråden her er blevet for grov og det er ikke ok.... men du gør dig selv til offeret. du kan ikke se tingene fra vores synspunkt

Anmeld

10. februar 2013

M.K.D

Maria & Charles <33 skriver:

Det burde skamme sig enormt meget.   Men det er nok hormonelle folk der sidder derude og sviner en til som åbenbart er mig som får hele turen nu  Men  jeg mistede mit barn i uge 17+5  og det er ham jeg ved hæfter nu.   Også må i tro det i vil.   Jeg kender heldigvis historien 

Der står på billedet at du er i 1. trimester. Så er det da ikke 17+ 

Anmeld

10. februar 2013

Krussedulle

Laulund87 skriver:

Jeg mener heller ikke at tingene hænger sammen, men gør det det ok at gøre grin med hendes, hendes brugernavne osv? Der er jo tale om en pige/kvinde der har det dårligt psykisk uanset hvad der er sandt

Det var sagt med et smil

Jeg mener ikke at jeg er ond?!

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

M.K.D skriver:

Der står på billedet at du er i 1. trimester. Så er det da ikke 17+ 

Så siger vi det..    Gider jer ærligtalt ikke mere.   Tænk at køre så groft på en person såsom har mistet.   Føj.   God aften.   Håber da staff gør noget føj 

Anmeld

10. februar 2013

blomst84

Hun er ikke fake tror jeg... Bare ekstremt ustabil og psykisk ude af balance.. Som jeg ser det! Men igen mega god underholdning  Og jeg tror baby.dk gør klogt i at lytte til dem fra babygalleri.... For det har vidst været nogle grimme sager derinde... Og hvis Marias indlæg er tåbelige , så bare ignorer dem 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.