Føler mig våd efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

TD

Kære Maria. grunden til at du føler dig våd efter sex skyldes at din krop afstøder din kærestes sæd. Dette er helt normalt når man ikke burde forplante  sig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

FrkZier

Krussedulle skriver:

Jeg troede at hun hed "vil ha en bebz i maven" ??

Ooork - hun har haft 3 profiler med Hmm 20 forskellige navne, det skifter hver gang hun har svinet en person til 

Anmeld

10. februar 2013

Krussedulle

Månsson skriver:

Det ændre sig i løbet af aftenen

Selvfølgelig!

Jeg gætter på "Prinsesse-bamse-fe med bæbz i mavzen snart"

Anmeld

10. februar 2013

Krussedulle

FrkZier skriver:

Ooork - hun har haft 3 profiler med Hmm 20 forskellige navne, det skifter hver gang hun har svinet en person til 

Det er da smart!

Anmeld

10. februar 2013

Nadiaa

Krussedulle skriver:

Ej hvor sjovt!!!

Jeg tænkte nøjagtig dét, da hun begyndte at snakke om "at sætte filter" på en person

Nå men jeg griner sgi bare lidt af det!

Det heller ikke andet værd :p 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Maja88 skriver:

så har du fået en udskrabning.. det blev til en provokeret abort.. så havde du haft en sa.. det blev til en bio eller mens.. osv

Jeg fik en provokeret abort i uge 17+5.   Jeg fik 2 piller lagt op der skulle sætte fødslen igang og jeg fødte mit barn derefter men jeg fik en udskrabning da moderkagen sprang og jeg ikke selv kunne få den ud med at presse den ud.   Bliv sat igang kl 08.00 om morgen den 7/11-2012   Og lægen ude på sygehuset ville ikke udelukke at det har været en SA eller en bio..  Jeg havde ingen unormal kraftig blødningen og har heller ikk oplevet en klump blod som skulle være barnet som jeg mistede  Ved ikk hvad de ku have været  jeg var gravid med min skønne søvn som burde komme til verden om blot 2 måneder og 26 dage 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Maja88 skriver:

så har du fået en udskrabning.. det blev til en provokeret abort.. så havde du haft en sa.. det blev til en bio eller mens.. osv

Jeg fik en provokeret abort i uge 17+5.   Jeg fik 2 piller lagt op der skulle sætte fødslen igang og jeg fødte mit barn derefter men jeg fik en udskrabning da moderkagen sprang og jeg ikke selv kunne få den ud med at presse den ud.   Bliv sat igang kl 08.00 om morgen den 7/11-2012   Og lægen ude på sygehuset ville ikke udelukke at det har været en SA eller en bio..  Jeg havde ingen unormal kraftig blødningen og har heller ikk oplevet en klump blod som skulle være barnet som jeg mistede  Ved ikk hvad de ku have været  jeg var gravid med min skønne søvn som burde komme til verden om blot 2 måneder og 26 dage 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Maja88 skriver:

Anmeld

10. februar 2013

M.K.D

Jeg er dybt facineret af dig, Maria. 

Du kan blive gravid hver 14. dag. Det må jeg give dig, hold da op. Du må da vente dig femlinger.  

Tillykke i så fald. Men du siger at sæden løber ud igen? 

Der ville jeg ringe til vagtlægen. Du kan risikiere at udvikle tekstikler. Er det første gang det glider ud af dig? 

Hvis det er for sent, skal du ikke være ked af. Then you are able to make yourself pregnant. And with your own sperm

Anmeld

10. februar 2013

Morgensol

Krussedulle skriver:

Selvfølgelig!

Jeg gætter på "Prinsesse-bamse-fe med bæbz i mavzen snart"

Hahahahaha... Jeg tissede lige lidt i bukserne af grin!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.