Føler mig våd efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Lady Marion <3

M.K.D skriver:

Maria er syg. Tilgivet vil hun heller aldrig blive - sådan som hun sviner folk til og vores børn.  Føj Maria. 

Hun slipper af sted med det, ved at slette sig og oprette sig ved nyt navn. Desværre opretter hun sig altid med samme histosrie. 

Maria, hold dig fra nettet i et stykke tid, søg hjælp og lær pli. 

Du har mangel på respek. Du er ikke hellige min pige. Dine ord har sat sig i os, og vi kræver en undskyldning. 

Og hvem er du tænker jeg ???? Man bliver efterhånden noget mistroisk , syntes du laver samme stavefejl som Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Laulund87

Krussedulle skriver:

Det var sagt med et smil

Jeg mener ikke at jeg er ond?!

Jeg kan bare ikke se det sjove i det og især ikke når det er en pige der tydeligvis har det dårligt.

Anmeld

10. februar 2013

Nadiaa

Maria & Charles <33 skriver:

Det burde skamme sig enormt meget.   Men det er nok hormonelle folk der sidder derude og sviner en til som åbenbart er mig som får hele turen nu  Men  jeg mistede mit barn i uge 17+5  og det er ham jeg ved hæfter nu.   Også må i tro det i vil.   Jeg kender heldigvis historien 

Maria hvor langt er du henne da det her billede bliver taget a ham ?

Anmeld

10. februar 2013

Gaia

Skal den tråd ikke bare lukkes og slukkes ?? God vinterferie

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Nadiaa skriver:

Maria hvor langt er du henne da det her billede bliver taget a ham ?

Tror det var til NF.  

Anmeld

10. februar 2013

M.K.D

Så siger vi det..    Gider jer ærligtalt ikke mere.   Tænk at køre så groft på en person såsom har mistet.   Føj.   God aften.   Håber da staff gør noget føj 

Jeg er så pokkers ligeglad med om du er en person som har mistet. Jeg har intet til overs for dig, Maria. Intet. 

Du har truet mig. Ønsket at jeg mistede mit barn og jeg ved ikke hvad. 

I mine øjne og den opførelse jeg ser fra dig over nettet, så tror jeg slet ikke du kan tage dig af et barn. 

Jeg ønsker ingen skal gå i tabt. Men netop du, er det kun det bedste der kan ske. Både for barnet og dig selv. You need help. A lot of it. 

Anmeld

10. februar 2013

SanneJensen

Wow, sikke en tråd

Men ja, det er sgu lidt mærkeligt det hele... Jeg gad helt vildt godt høre hele Marias historie i kronologisk rækkefølge, for jeg føler mig fuldstændig tabt bag en vogn

Anmeld

10. februar 2013

Nadiaa

Tror det var til NF.  

Og det er det sidste billede du havde a ham ? 
For der står rigtig nok du 12+4 på billedet, men på BG fik vi en hvor du var længere henne !

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

M.K.D skriver:

Jeg er så pokkers ligeglad med om du er en person som har mistet. Jeg har intet til overs for dig, Maria. Intet. 

Du har truet mig. Ønsket at jeg mistede mit barn og jeg ved ikke hvad. 

I mine øjne og den opførelse jeg ser fra dig over nettet, så tror jeg slet ikke du kan tage dig af et barn. 

Jeg ønsker ingen skal gå i tabt. Men netop du, er det kun det bedste der kan ske. Både for barnet og dig selv. You need help. A lot of it. 

Maria D Smut ud af mit emne tak og det bliver meldt 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

Nadiaa skriver:

Og det er det sidste billede du havde a ham ? 
For der står rigtig nok du 12+4 på billedet, men på BG fik vi en hvor du var længere henne !

Prøver lige pg kigger efter de billed 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.