Føler mig våd efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Krussedulle

Jeg troede at hun hed "vil ha en bebz i maven" ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Maja88

Maria & Charles <33 skriver:

Hvad har jeg løjet om...   Jeg ønsker bare ikk at en vildt fremmede person skal fortælle at min kæreste havde dårligt sæd eller jeg havde dårlige ægg.   Det siger man ikk.  

så har du fået en udskrabning.. det blev til en provokeret abort.. så havde du haft en sa.. det blev til en bio eller mens.. osv

Anmeld

10. februar 2013

Nadiaa

hold kæft hvor er det her sjovt :p 

Det et par måneder siden hun lavede en tråd her inde omkring dem fra babygalleri, og da jeg så skrev for at forsvarre os og advare her inde, gik folk her inde fuldstændig i selvsving og svinede MIG til og anmeldte mig og alt det fis der  

Men er da glad for sandheden er gået op for folk, hun er smask fyldt med pis! Og hun formåede at blive slettet et utal af gange af admin på babygalleri! 

Held og lykke med at slippe a med hende, you need it  krydser for jer.

Anmeld

10. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hvad har jeg løjet om...   Jeg ønsker bare ikk at en vildt fremmede person skal fortælle at min kæreste havde dårligt sæd eller jeg havde dårlige ægg.   Det siger man ikk.  

Man nævner det som en mulig forklaring på fx SA. Ligesom man nævner lungebetændelse eller sukkersyge som en mulig forklaring på andre symptomer. 

Anmeld

10. februar 2013

FrkZier

Det var der sådan set heller ikke nogen der sagde - det var dit rigtig stærke 'selektive læsnings gen' der helt selv sørgede for den der

men jeg må være ærlig og fortælle dig at der er mange herinde der efterhånden tvivler på dine historier, ting du siger er usammenhængende og modsigende, den ene dag mistede du 16+4 og så det pludselig 17+5, så fødte du selv så fik du pludselig en udskrabning..

hvis du skal gøre dig forhåbninger om at kunne starte på en frisk herinde er du nødsaget til at undskylde til folk og så komme med enrigtig god forklaring på hvordan det hele hænger sammen..

Anmeld

10. februar 2013

Maja88

Maja88 skriver:

hvis du virkelig mener alle dine indlæg seriøst... hvorfor opretter du så ikke en tråd og kaster sandhed over alle dine modsigende indlæg.. man må vel være int. i at forsvare en selv

drt havde så ingen interesse??

Anmeld

10. februar 2013

Krussedulle

Nadiaa skriver:

hold kæft hvor er det her sjovt :p 

Det et par måneder siden hun lavede en tråd her inde omkring dem fra babygalleri, og da jeg så skrev for at forsvarre os og advare her inde, gik folk her inde fuldstændig i selvsving og svinede MIG til og anmeldte mig og alt det fis der  

Men er da glad for sandheden er gået op for folk, hun er smask fyldt med pis! Og hun formåede at blive slettet et utal af gange af admin på babygalleri! 

Held og lykke med at slippe a med hende, you need it  krydser for jer.

Ej hvor sjovt!!!

Jeg tænkte nøjagtig dét, da hun begyndte at snakke om "at sætte filter" på en person

Nå men jeg griner sgi bare lidt af det!

Anmeld

10. februar 2013

L&V

Krussedulle skriver:

Jeg troede at hun hed "vil ha en bebz i maven" ??

Det ændre sig i løbet af aftenen

Anmeld

10. februar 2013

Morgensol

Maja88 skriver:

drt havde så ingen interesse??

Hun vælger tydeligvis at ignorere de indlæg som ik lige passer hende.. Man får aldrig noget svar hvis man spørger bare lidt kritisk..

Jeg tror lidt at hun bor i en osteklokke

Anmeld

10. februar 2013

Maja88

Månsson skriver:

Det ændre sig i løbet af aftenen

ja nu er det ændret for anden gang i aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.