Føler mig våd efter sex

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. februar 2013

Miss Kat

Nadiaa skriver:

hold kæft hvor er det her sjovt :p 

Det et par måneder siden hun lavede en tråd her inde omkring dem fra babygalleri, og da jeg så skrev for at forsvarre os og advare her inde, gik folk her inde fuldstændig i selvsving og svinede MIG til og anmeldte mig og alt det fis der  

Men er da glad for sandheden er gået op for folk, hun er smask fyldt med pis! Og hun formåede at blive slettet et utal af gange af admin på babygalleri! 

Held og lykke med at slippe a med hende, you need it  krydser for jer.

Tjaeh... enten havde du ret, eller også er han/hun en helt genial troll, som har valgt at kaste sig over noget så uskyldigt som et babyforum. - Hvilket jo egentlig også er ganske oplagt, hvis man tænker over det. Et forum omkring et smukt og uskyldigt emne og besat at en stak velmenende, omsorgsfulde og tålmodige mennesker... Fra en trolls synspunkt det da være ret interessant at se, hvor meget rod man kan lave sådan et sted og hvor vidt man kan drive disse mennesker...?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2013

Nadiaa

Miss Kat skriver:

Tjaeh... enten havde du ret, eller også er han/hun en helt genial troll, som har valgt at kaste sig over noget så uskyldigt som et babyforum. - Hvilket jo egentlig også er ganske oplagt, hvis man tænker over det. Et forum omkring et smukt og uskyldigt emne og besat at en stak velmenende, omsorgsfulde og tålmodige mennesker... Fra en trolls synspunkt det da være ret interessant at se, hvor meget rod man kan lave sådan et sted og hvor vidt man kan drive disse mennesker...?

Jeg tror nu altså bare hun er en stakkels kvinde der er syg i potten (:

Anmeld

10. februar 2013

Krussedulle

Bertemor skriver:

Hahahahaha... Jeg tissede lige lidt i bukserne af grin!!!!

Couldn't help it

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

FrkZier skriver:

Ooork - hun har haft 3 profiler med Hmm 20 forskellige navne, det skifter hver gang hun har svinet en person til 

her er det sidste billed af min dreng jeg mistede 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. februar 2013

L&V

Vi er enige om at der er noget der lugter lidt uldent osv. men de nedladende kommentere ku vi ikke gemme dem til eget forbrug.

Anmeld

10. februar 2013

Laulund87

Jeg har sgu ondt af dig, forstår ikke hvad du har gang i 

Har læst samtlige af dine tråde og du prøver jo ikke engang at få tingene til at hænge sammen

Anmeld

10. februar 2013

Laulund87

Månsson skriver:

Vi er enige om at der er noget der lugter lidt uldent osv. men de nedladende kommentere ku vi ikke gemme dem til eget forbrug.

Jeg synes også det bliver en tand for groft nu..

Anmeld

10. februar 2013

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
TD skriver:

Kære Maria. grunden til at du føler dig våd efter sex skyldes at din krop afstøder din kærestes sæd. Dette er helt normalt når man ikke burde forplante  sig.

Den var langt over stregen. Ligemeget hvad, så er det ikke ok at gøre grin med andres ønske om et barn. 

Anmeld

10. februar 2013

TD

En anden gang skal du bare lægge dig i en omvendt bro position i 16-18 timer så skal du bare se løjer. husk dog at have en kiopraktor på speeddial. 

Anmeld

10. februar 2013

Maria & Charles <33

FrkZier skriver:

Det var der sådan set heller ikke nogen der sagde - det var dit rigtig stærke 'selektive læsnings gen' der helt selv sørgede for den der

men jeg må være ærlig og fortælle dig at der er mange herinde der efterhånden tvivler på dine historier, ting du siger er usammenhængende og modsigende, den ene dag mistede du 16+4 og så det pludselig 17+5, så fødte du selv så fik du pludselig en udskrabning..

hvis du skal gøre dig forhåbninger om at kunne starte på en frisk herinde er du nødsaget til at undskylde til folk og så komme med enrigtig god forklaring på hvordan det hele hænger sammen..

tror du ikke på at jeg har mistet mit barn eller hvad 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.