Til jer der er hjemme i dag. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Jo, jeg er fuldstændig kulret oveni låget, og glæææder mig til forhåbentlig snart at se den længeventede guldklump! 

Hehe 

Jeg glæder mig også til vi skal se alle de nye babyer der kommer ud lige om snart 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Hehe 

Jeg glæder mig også til vi skal se alle de nye babyer der kommer ud lige om snart 

Ja, der er rigtig mange med termin i disse dage, så det bliver dejligt med babyboom!

Anmeld

7. februar 2013

Miss Church

Ja, der er rigtig mange med termin i disse dage, så det bliver dejligt med babyboom!

Ja det er der godt nok Eller også er det bare fordi det lige er dem vi har fuldt lidt

Ihh ja alle de lækre små babyer 

Anmeld

7. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er der godt nok Eller også er det bare fordi det lige er dem vi har fuldt lidt

Ihh ja alle de lækre små babyer 

Haha, ja, det hænger nok sammen!

Ih, synes det er SÅ vildt, at nu er VI de næste i rækken!  

Anmeld

7. februar 2013

Miss Church

Haha, ja, det hænger nok sammen!

Ih, synes det er SÅ vildt, at nu er VI de næste i rækken!  

Jah  

Er så spændt på scanningen i morgen. 

Har du fået tid til den vækstscanning?

Anmeld

7. februar 2013

naomi

Benjamins'mor skriver:

Hvad skal i få dagen til at gå med?
Er jeres børn også hjemme?

Vi har lige afleveret vores søn i dagpleje, ved ikke helt hvad jeg skal lave idag udover støvsuge.

Hvad med jer, hvad skal i lave?

Jeg skulle have været i skole men timerne blev aflyst så jeg startede dagen med at gøre huset rent. Så en tur til frisør og klippes. Så hjem og støvsuge. Har set lidt tv, spist frokost og laver nu lidt skolearbejde

Anmeld

7. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Jah  

Er så spændt på scanningen i morgen. 

Har du fået tid til den vækstscanning?

Ja, det bliver da også spændende!

Nej, ikke endnu, men har heller ikke tømt postkasse - de plejer først at komme over middag, så håber jeg er heldig..

Har derimod fået brev fra DSA om at "jeg er firtaget fra aktivering og samtaler", så det er jo bare MEGA fedt!

Anmeld

7. februar 2013

Miss Church

Ja, det bliver da også spændende!

Nej, ikke endnu, men har heller ikke tømt postkasse - de plejer først at komme over middag, så håber jeg er heldig..

Har derimod fået brev fra DSA om at "jeg er firtaget fra aktivering og samtaler", så det er jo bare MEGA fedt!

Nej er det rigtigt?! Fuck hvor lækkert! Alt andet ville jo også være dumt! Sikke en lang "barsel" du også får dig nu

Jeg er lige blevet ringet op af DSA og nu er der også styr på mine barselsdagpenge  Så skulle gerne modtage et brev i morgen eller i næste uge 

Anmeld

7. februar 2013

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Sønnen er afsted...

Er igang med tøjvask, har allerede taget opvasken og lagt tøj sammen fra sidste vask...

og ellers bare vente på banken ringer tilbage og spille noget Skyrim

Anmeld

7. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Nej er det rigtigt?! Fuck hvor lækkert! Alt andet ville jo også være dumt! Sikke en lang "barsel" du også får dig nu

Jeg er lige blevet ringet op af DSA og nu er der også styr på mine barselsdagpenge  Så skulle gerne modtage et brev i morgen eller i næste uge 

Ja, det er MEGA fedt, så nu kan jeg endelig slappe lidt af.. Det eneste jeg skal gøre, er at fortsætte med at tjekke jobopslag på jobnet, og så skal jeg sende ansøgninger til de stillinger jeg ville kunne nå at færdiggøre (=ingen), så jeg har "barsel" nu

Ej, det er bare fedt for dig! Hurra! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.