Til jer der er hjemme i dag. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.587 visninger
59 svar
0 synes godt om
7. februar 2013

Benjamins'mor

Hvad skal i få dagen til at gå med?
Er jeres børn også hjemme?

Vi har lige afleveret vores søn i dagpleje, ved ikke helt hvad jeg skal lave idag udover støvsuge.

Hvad med jer, hvad skal i lave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Mette M

Benjamins'mor skriver:

Vi har lige afleveret vores søn i dagpleje, ved ikke helt hvad jeg skal lave idag udover støvsuge.

Jeg har en dreng med lungebetændelse, så vi skal bare hygge os.

Anmeld

7. februar 2013

Ayasmor

Jeg er lige blevet færdiguddannet for et par uger siden og har desværre ikke fundet job endnu. Min datter bliver afleveret til kl. 9 i børnehaven og så er planen, at jeg vil forstætte hovedoprydningen og rengøringen, hvor jeg slap igår. Den helt store omgang tøjvask bliver det også til

Anmeld

7. februar 2013

henh01

Jeg er sygemeldt pga bækkenløsning så jeg er hjemme hele tiden

I dag har jeg dog den store hjemme - hun har været syg hele ugen. I dag heldigvis uden feber så satser på hun er klar til at komme i skole i morgen. Den lille er afleveret i vuggestue da farmand skal sove (han arbejder n-at) - Han bliver dog altid hentet tidligt - hans dag hedder (. som regel ) afhængig af hvad tid han står op

Dagen i dag skal stå med afslapning og min datters lektier. Skal også lige handle lidt småting ind.. Uhhhh hele to ting på en dag

Anmeld

7. februar 2013

MIWULA

Jeg er lige blevet færdig med skolen og har desværre ingen job lige nu. idag skal jeg ned i min søns vuggestue til samtale så det blir godt at høre hvordan det går med ham.

Anmeld

7. februar 2013

Karina84

Benjamins'mor skriver:

Det samme som dig tror jeg

Har også lige afleveret drengen i dagpleje, og så skulle jeg helst i gang med støvsugning og lidt... Eller hvad jeg nu kan holde til, kroppen er begyndt at sige lidt fra, hvis jeg laver for meget  OG man skal jo lytte til kroppen - meeeget vigtigt

Anmeld

7. februar 2013

dukke

Jeg ligger her hjemme i sengen med en dum bækkenløsning og 22 dage til termin kæreste er så sød at aflevere min søn i dagpleje da han skal hjem til sin far i dag og så havde vi hygge dag med ham hjemme i går.

Anmeld

7. februar 2013

Victoria2013

Jeg har ingen børn endnu, jeg er bare gravid (21+0 i dag!)  og "arbejdssøgende" som det så pænt hedder... så skal selvfølgelig nok gennemsøge nettet for jobs at søge, hvis der er nogen relevante i hvert fald...

Har planer om at få vasket noget tøj i dag og så overvejer jeg lidt at bage brød til weekenden. Skal selvfølgelig også nå at læse lidt (er igang med sidste bog i Game of Thrones serien) og sikkert se lidt fjernsyn 

Og generelt bare prøve at holde hjemmet pænt, jeg får en veninde jeg ikke har set længe på besøg i morgen, så må her jo godt se pænt ud

Anmeld

7. februar 2013

morethanperfect

Jeg har lige været nede med Oscar ..

Noel sover , og jeg aner ik hvad vi skal lave idag ... 

Anmeld

7. februar 2013

Louise H.

Jeg afleverer min datter kl 9 i dp og så skal jeg i mødregruppe :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.