Til jer der er hjemme i dag. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Benjamins'mor

Kia2013 skriver:

Jeg har ingen børn endnu, jeg er bare gravid (21+0 i dag!)  og "arbejdssøgende" som det så pænt hedder... så skal selvfølgelig nok gennemsøge nettet for jobs at søge, hvis der er nogen relevante i hvert fald...

Har planer om at få vasket noget tøj i dag og så overvejer jeg lidt at bage brød til weekenden. Skal selvfølgelig også nå at læse lidt (er igang med sidste bog i Game of Thrones serien) og sikkert se lidt fjernsyn 

Og generelt bare prøve at holde hjemmet pænt, jeg får en veninde jeg ikke har set længe på besøg i morgen, så må her jo godt se pænt ud

Jeg er også job søgende, men de fleste jeg finder i nærheden er enten under 18 eller deltid på under 10 timer om ugen. /;

Jeg er igang med en masse graviditets bøger

Og kl 9.05 skal jeg se Real housewives of Beverly Hills på TV3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

PernilleogLouis

Jeg har min torsdags fri idag Så vi skal en tur i svømmehallen også ud og købe de sidste ting til vores rejse om små 2 uger Senere skal vi spise mad hos en fra mødregruppen

Anmeld

7. februar 2013

Victoria2013

Benjamins'mor skriver:

Jeg er også job søgende, men de fleste jeg finder i nærheden er enten under 18 eller deltid på under 10 timer om ugen. /;

Jeg er igang med en masse graviditets bøger

Og kl 9.05 skal jeg se Real housewives of Beverly Hills på TV3

Ja det er ikke nemt, det dér jobsøgning. Jeg er uddannet arkæolog og de jobs jeg kan tage hænger ikke lige på træerne. Jeg søger og søger men tvivler lidt på om jeg finder et job før jeg skal på barsel om 3½ måneds tid 

Så det er bare om at finde på noget at lave hjemme imens

Anmeld

7. februar 2013

Benjamins'mor

Kia2013 skriver:

Ja det er ikke nemt, det dér jobsøgning. Jeg er uddannet arkæolog og de jobs jeg kan tage hænger ikke lige på træerne. Jeg søger og søger men tvivler lidt på om jeg finder et job før jeg skal på barsel om 3½ måneds tid 

Så det er bare om at finde på noget at lave hjemme imens

Chancen er lille, de vil nok alligevel ikke ansætte dig fordi du så snart skal på barsel.

Anmeld

7. februar 2013

Mettefpigen

Uhh skal slappe af... Bassen er ved at få tænder og det river sku om natten.... :-S har siden lørdag sovet i ca 20 timer....

Anmeld

7. februar 2013

Victoria2013

Benjamins'mor skriver:

Chancen er lille, de vil nok alligevel ikke ansætte dig fordi du så snart skal på barsel.

Nej det er jo det... og man kan godt se jeg er gravid nu. De må jo ikke bruge begrundelsen at jeg er gravid for, at de ikke vil ansætte mig, men så finder de jo bare på noget andet hvis det endelig er 

Anmeld

7. februar 2013

Benjamins'mor

Kia2013 skriver:

Nej det er jo det... og man kan godt se jeg er gravid nu. De må jo ikke bruge begrundelsen at jeg er gravid for, at de ikke vil ansætte mig, men så finder de jo bare på noget andet hvis det endelig er 

Lige præcis, eller også siger de jo bare de har ansat til anden side, de indkalder jo en del til jobsamtaler.

Anmeld

7. februar 2013

Holbæktrunten

Åh, jeg plejer at få klaret rengøring, indkøb og tøjvask på mine fridage...

Og så forbereder jeg gerne aftensmaden, så den er nem at lave om aftenen, og gerne så der er til et par dage. Bager også ofte, fx kanelsnegle der fint går i fryseren også :0)

Hvis jeg har RIGTIG meget tid, smider jeg mig gerne i sengen og læser en god bog, eller hiver staffeliet frem og maler lidt. Men det er nu sjældent der er tid til den slags, vil hellere have basøg af venner og familie :0)

Anmeld

7. februar 2013

isabellasmor

Hvad skal i få dagen til at gå med?
Er jeres børn også hjemme?

Vi har lige afleveret vores søn i dagpleje, ved ikke helt hvad jeg skal lave idag udover støvsuge.

Hvad med jer, hvad skal i lave?

Jeg går hjemme med min datter , så vi er hjemme hver dag 

Idag venter jeg på en pakke, har bestilt en klapvogn  Så den glæder jeg mig helt vildt til at modtage senere . 

Og ellers skal vi bare hygge, far er i skole men har tidligt fri  Så går vi måske en tur senere eller ud og lege i haven, men Isabella er lige blevet frisk efter at ha været on/off syg med RS virus og forkølelse siden nytår, så jeg passer meget på hende de her dage, ang at være unødvendigt ude osv... 

Når Isabella sover til middag skal jeg slappe af og se vampire diaries  Er i fuld gang med sæson 2 . Hehe

jo og så skal jeg også bage boller sådan nogle grovboller.. godt nok ikke hjemmebag, men blandingen var på tilbud til en 10'er, så den snuppede jeg 

Anmeld

7. februar 2013

christina92

Benjamins'mor skriver:

Hvad skal i få dagen til at gå med?
Er jeres børn også hjemme?

Vi har lige afleveret vores søn i dagpleje, ved ikke helt hvad jeg skal lave idag udover støvsuge.

Hvad med jer, hvad skal i lave?

Mig og lille tiger skal til tandlæge, og så skal vi gøre lidt mere klar til barnedåb søndag

Du kunne nyde lidt mor tid, home made ansistbehandling, peeling osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.