Til jer der er hjemme i dag. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Ja, det er MEGA fedt, så nu kan jeg endelig slappe lidt af.. Det eneste jeg skal gøre, er at fortsætte med at tjekke jobopslag på jobnet, og så skal jeg sende ansøgninger til de stillinger jeg ville kunne nå at færdiggøre (=ingen), så jeg har "barsel" nu

Ej, det er bare fedt for dig! Hurra! 

Ja det er jo så nok = 0 stillinger hehe.. Det er altså lidt åndssvagt. Der er systemet godt nok meget firkantet! 

Ja det er virkelig dejligt. Det har været så træls at der ikke har været styr på det og hver gang jeg har prøvet at få tingene ordnet, har det været som at snakke til en væg!

Fik også af vide af hende jeg snakkede med, at ham som lovede at sende blanketten til Udbetaling Danmark i mandags, havde sendt den til kommunen igen!  Det er sgu ikke alle derinde der er for skarpe! Tror jeg ringer direkte til hende hvis der bliver noget igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja det er jo så nok = 0 stillinger hehe.. Det er altså lidt åndssvagt. Der er systemet godt nok meget firkantet! 

Ja det er virkelig dejligt. Det har været så træls at der ikke har været styr på det og hver gang jeg har prøvet at få tingene ordnet, har det været som at snakke til en væg!

Fik også af vide af hende jeg snakkede med, at ham som lovede at sende blanketten til Udbetaling Danmark i mandags, havde sendt den til kommunen igen!  Det er sgu ikke alle derinde der er for skarpe! Tror jeg ringer direkte til hende hvis der bliver noget igen

Ja, og alligevel har jeg så fået et brev fra jobcenteret om, at jeg skal ringe til en jobsamtale d. 12/2.. SUK, det er jo latterligt altså! 

Ej, men man bliver bare sendt frem og tilbage, og så siger a-kassen at man skal kontakte jobcenteret og omvendt - der er INGEN, der tør, kan eller vil give er 100% svar på noget som helst! 

Anmeld

7. februar 2013

Miss Church

Ja, og alligevel har jeg så fået et brev fra jobcenteret om, at jeg skal ringe til en jobsamtale d. 12/2.. SUK, det er jo latterligt altså! 

Ej, men man bliver bare sendt frem og tilbage, og så siger a-kassen at man skal kontakte jobcenteret og omvendt - der er INGEN, der tør, kan eller vil give er 100% svar på noget som helst! 

Øv hvor dumt! Det er der jo ingen grund til. Der er jo ikke nogen, som får noget ud af det alligevel. 

Ja man gør nemlig! Det er så træls! Jeg håber på at det bare kører nu! 

Anmeld

7. februar 2013

Victoria2013

Jeg er efterhånden overbevist om at de gør det så besværligt som muligt, så man virkelig får lyst til ikke og være ledig. Som om man gerne ville i forvejen... og at være ledig mens man også er gravid hjælper heller ikke på tingene 

Jeg fik i øvrigt ikke bagt brød i dag, som ellers planlagt... kom til at bage fastelavnsboller i stedet for 

Anmeld

7. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Øv hvor dumt! Det er der jo ingen grund til. Der er jo ikke nogen, som får noget ud af det alligevel. 

Ja man gør nemlig! Det er så træls! Jeg håber på at det bare kører nu! 

Jeg ringer også til dem imorgen og hører, hvad det er de har gang i.. Det er jo helt fjollet, når jeg fik af vide af en anden sagdbehandler i mandags, at jeg skulle melde mig som "ikke aktivt søgende"..

Det håber jeg da også for dig! 

Anmeld

7. februar 2013

M (:

Kia2013 skriver:

Jeg er efterhånden overbevist om at de gør det så besværligt som muligt, så man virkelig får lyst til ikke og være ledig. Som om man gerne ville i forvejen... og at være ledig mens man også er gravid hjælper heller ikke på tingene 

Jeg fik i øvrigt ikke bagt brød i dag, som ellers planlagt... kom til at bage fastelavnsboller i stedet for 

Ja, der er da virkelig intet ferie over at være ledig - man er jo konstant stresset for at gøre noget forkert, fordi de hele tiden ombestemmer sig og hver gang man taler med en ny sagsbehandler skal man gøre noget nyt og forholde sig til nogle andre regler! Og hjemmesiderne hjælper da slet ingenting!

Mums, det lyder da ellers lækkert - hvis der er nogle i overskud tager vi da gerne imod herhjemme!

Anmeld

7. februar 2013

Miss Church

Jeg ringer også til dem imorgen og hører, hvad det er de har gang i.. Det er jo helt fjollet, når jeg fik af vide af en anden sagdbehandler i mandags, at jeg skulle melde mig som "ikke aktivt søgende"..

Det håber jeg da også for dig! 

Ja det kan jeg godt forstå! 

Tak Så  jeg for at den sagsbehandler du skal snakke med også er fornuftig

Anmeld

7. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Ja det kan jeg godt forstå! 

Tak Så  jeg for at den sagsbehandler du skal snakke med også er fornuftig

Ja, det håber jeg da.. Men tør næsten ikke.. 

Anmeld

7. februar 2013

Miss Church

Ja, det håber jeg da.. Men tør næsten ikke.. 

Nej det gør man ikke. Det er utroligt at det skal være så besværligt! Vi kan da som sagt ikke være de første i denne situation?

Anmeld

7. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Nej det gør man ikke. Det er utroligt at det skal være så besværligt! Vi kan da som sagt ikke være de første i denne situation?

Nej, men man skulle sommetider tro det!  Så nu må jeg ringe til dem imorgen og høre, hvad det er de vil have mig til.. Det er da utroligt, at det skal være så svært altså..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.