Til jer der er hjemme i dag. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Ka+Ma=Be

StineW79 skriver:

Jeg ska i mødregruppe. Dog lader jeg alberte blive hjemme i dag, for hun er ik helt frisk endnu, så hun bliver hjemme ved thea og far som heller ik er friske. Og jeg trænger seriøst til at komme ud og se nogle andre mennesker, efter at ha været alene hjemme med sløje unger i 4 dage!! Vh stine

Årh hvor jeg savner min mødregruppe! Efter vores barsler sluttede har det været meget begrænset hvor ofte vi har kunne ses allesammen.

Hav en dejlig dag og nyd "alenetiden" 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

DitteFisk

Jeg skulle have været inde i byen sammen med en veninde som desværre er blevet syg. Øv øv. Men kl 14 er der kaffedag i min søns børnehave, så dét skal jeg da til  Ellers ikke noget udover resten af de daglige gøremål. Måske tage en morfar?

Anmeld

7. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Benjamins'mor skriver:

De er ikke færdige med at vise sæson 3 i USA endnu.

Men du kan følge med og se afsnit på www.free-tv-video-online.me

Den er rigtigt god.

Uhh, det noterer jeg mig lige

Anmeld

7. februar 2013

Carina:-)

Jeg har lillebror fast hjemme ,så det er som det plejer.

Jeg skal gøre rent når han sover,og så skal jeg hente børn  iskole og børnehave omkring kl 14.

Når farmand kommer hjem ,skal jeg hjemmearbejde nogle timer imens han hygger med unger og laver aftensmad.

Så skal vi til skolefest i aften ,og i morgen er det heldigvis vinterferie hvor alle unger er hjemme hele ugen 

Anmeld

7. februar 2013

bøllen

Jeg går hjemme hver dag.

idag blev knægten aflevere kl 8.30 . Slappede lidt af, har lige lavet fondant til lagkage. Senere skal jeg ud og kikke på gravsten til min farbagefter skal den lille hentes i børnehave og vi skal køre til håndbold med den store knægt . Resten af dagen går med div gøre mål samt Hygge 

Anmeld

7. februar 2013

Miss Church

Jeg er sygemeldt og går hjemme indtil barsel. 

Jeg troede at jeg skulle vaske en masse tøj i dag, men har lige opdaget at vores vaskemaskine endnu ikke er sat til i vores nye hus endnu  Så det må vente. 

Så venter jeg på at blive ringet op af en rådgiver fra DSA (a-kasse), så der kan komme styr på mine barselsdagpenge. Det er åbenbart meget svært for dem  Har forsøgt at få det i orden i 2 uger. Så håber at det lykkedes i dag. 

Ellers tror jeg vi skal hygge med fastelavnsboller, når min kæreste står op (han arbejder om natten). Brugte nemlig dagen i går og forgårs på at bage boller og fastelavnsboller, så fryseren er fyldt godt op  

Det kunne også være jeg skulle få styr på en liste over hvad jeg skal have pakket i tasken til sygehuset

Anmeld

7. februar 2013

Miss Church

M (: skriver:

Jeg skal til fødselsforberedelse sammen med min kæreste (:

Derudover skal jeg bestille en bårebuket , og jeg skal ned og købe en barselsgave til en god veninde, der fødte igår! 

Både gode og dårlige ting på en dag.. 

Åhh er det ikke svært at styre sig når ens veninde lige har født? Hehe jeg tror jeg ville gå fuldstændig i selvsving

Anmeld

7. februar 2013

MinNoah

Miss Church skriver:

Jeg er sygemeldt og går hjemme indtil barsel. 

Jeg troede at jeg skulle vaske en masse tøj i dag, men har lige opdaget at vores vaskemaskine endnu ikke er sat til i vores nye hus endnu  Så det må vente. 

Så venter jeg på at blive ringet op af en rådgiver fra DSA (a-kasse), så der kan komme styr på mine barselsdagpenge. Det er åbenbart meget svært for dem  Har forsøgt at få det i orden i 2 uger. Så håber at det lykkedes i dag. 

Ellers tror jeg vi skal hygge med fastelavnsboller, når min kæreste står op (han arbejder om natten). Brugte nemlig dagen i går og forgårs på at bage boller og fastelavnsboller, så fryseren er fyldt godt op  

Det kunne også være jeg skulle få styr på en liste over hvad jeg skal have pakket i tasken til sygehuset

hvorfor er der problemer med barsels dagpenge??? (åh nej har selv DSA )

Anmeld

7. februar 2013

Miss Church

MinNoah skriver:

hvorfor er der problemer med barsels dagpenge??? (åh nej har selv DSA )

Det er fordi det er overgået til Udbetaling Danmark, istedet for kommunen Det har medarbejderne i DSA rigtig svært ved at forstå. Så hver gang de lover mig at sende en NemRefusion til Udbetaling Danmark, sender de den til min kommune i stedet for. Det kan jeg ikke bruge til noget som helst, når jeg er sygemeldt pga. min graviditet. 

Den forrige jeg snakkede med, var endda så flink at grine af mig i telefonen, da jeg for 3 gang måtte fortælle dem at de ikke skulle sende det til kommunen. 
Han fik så en anden til at sende det afsted samme dag, men der er endnu ikke sket noget. 
I går snakkede jeg så med en rigtig sød dame fra DSA som godt viste at det skulle sendes til Udbetaling Danmark. Hun lovede at få styr på hvad der var sket og ville kontakte mig igen i dag. 

Jeg har hvert fald fundet ud af at DSA ikke er til for at hjælpe en. Det virker mere som om de synes man er en belastning. Det er virkelig op ad bakke, når de ikke sætter sig ind i de nye ting!  Så jeg er begyndt at skrive navne ned på dem jeg snakker med, så jeg kan henvise til dem, når jeg gang på gang må kontakte dem igen. 

Anmeld

7. februar 2013

M (:

Miss Church skriver:

Både gode og dårlige ting på en dag.. 

Åhh er det ikke svært at styre sig når ens veninde lige har født? Hehe jeg tror jeg ville gå fuldstændig i selvsving

Jo, jeg er fuldstændig kulret oveni låget, og glæææder mig til forhåbentlig snart at se den længeventede guldklump! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.