MinNoah skriver:
hvorfor er der problemer med barsels dagpenge??? (åh nej har selv DSA
)
Det er fordi det er overgået til Udbetaling Danmark, istedet for kommunen
Det har medarbejderne i DSA rigtig svært ved at forstå. Så hver gang de lover mig at sende en NemRefusion til Udbetaling Danmark, sender de den til min kommune i stedet for. Det kan jeg ikke bruge til noget som helst, når jeg er sygemeldt pga. min graviditet.
Den forrige jeg snakkede med, var endda så flink at grine af mig i telefonen, da jeg for 3 gang måtte fortælle dem at de ikke skulle sende det til kommunen.
Han fik så en anden til at sende det afsted samme dag, men der er endnu ikke sket noget.
I går snakkede jeg så med en rigtig sød dame fra DSA som godt viste at det skulle sendes til Udbetaling Danmark. Hun lovede at få styr på hvad der var sket og ville kontakte mig igen i dag.
Jeg har hvert fald fundet ud af at DSA ikke er til for at hjælpe en. Det virker mere som om de synes man er en belastning. Det er virkelig op ad bakke, når de ikke sætter sig ind i de nye ting!
Så jeg er begyndt at skrive navne ned på dem jeg snakker med, så jeg kan henvise til dem, når jeg gang på gang må kontakte dem igen.
Anmeld