Til jer der er hjemme i dag. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Jeg har ferie nu, fremfor barsel (fantastisk)!
Har holdt bettepigen hjemme, da hun skal til læge og have tjekket øre om et par timer
Håber lidt, at der er noget (ikke for at være ond, for vil hende jo kun det bedste) - så er der måske en forklaring på de søvnløse nætter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
Benjamins'mor skriver:

Jeg er også job søgende, men de fleste jeg finder i nærheden er enten under 18 eller deltid på under 10 timer om ugen. /;

Jeg er igang med en masse graviditets bøger

Og kl 9.05 skal jeg se Real housewives of Beverly Hills på TV3

til RHOBH
^ er bare træt af, at de ikke sender sæson 3 bagefter .. Gad godt at se sæsonen efter Russel har begået selvmord :s

Anmeld

7. februar 2013

VIPpigen

datteren er afleveret, lige nu ligger jeg i sofaen og slapper af, og inden længe skal jeg lige sætte stof sammen til en kunde, som hun skal godkende til sine drenge... Så skal jeg klippe det ud, og i gang med at sy. Skal have syet noget betræk til min søsters spisebords stole. Har tøj til datteren der skal syes, og kusines fastelavnsdragt skal være færdig.

Så er dagen vidst også gået til banditten skal hentes igen... 

Nåå ja, og fastelavnsdragten skal selvfølgelig afleveres, den skal bruges i morgen

Anmeld

7. februar 2013

MorDk

Jeg er alene hjemme med begge unger ♥

Bassen var også hjemme igår og hygge. Han er meget snottet og klagede over ørepine  Det går bedre idag. Stille og roligt. I skrivende stund ser Bassen Cars på min Tablet og Prinsessen ligger og sover udenfor på altanen. Jeg hygger lidt her på Baby.dk

Har fået lagt lidt tøj sammen og så skal jeg have klaret opvasken inden farmand kommer hjem fra studiet.

Anmeld

7. februar 2013

Ploffer

Jeg har været nede og aflevere ungerne i bh og skole og nu er jeg igang med at ordne vasketøj.... får leveret varer mellem 10 og 11 og så skal jeg have skrevet historieopgave (gaaab) ....
Skal også have lidt styr på hvad jeg skal have pakket til vi skal i sommerhus på søndag

Overvejer også at rende en tur i føtex og købe den nye Far til fire film til ungerne og finde de sidste ting til ungernes fastelavnskostumer

Anmeld

7. februar 2013

B&J

jeg er delvis hjemme idag, har afleveret sønnen sat tøj over rydet op og snakket med viceværten

sener skal jeg lufte hunden gå ud til min praktik være der og hjem igen lave aftensmad til mig og lille manden og min mor kæresten er nemlig på skole idag til kl 21 da de skal et eller andet hihihhi

Anmeld

7. februar 2013

M (:

Hvad skal i få dagen til at gå med?
Er jeres børn også hjemme?

Vi har lige afleveret vores søn i dagpleje, ved ikke helt hvad jeg skal lave idag udover støvsuge.

Hvad med jer, hvad skal i lave?

Jeg skal til fødselsforberedelse sammen med min kæreste (:

Derudover skal jeg bestille en bårebuket , og jeg skal ned og købe en barselsgave til en god veninde, der fødte igår! 

Anmeld

7. februar 2013

Benjamins'mor

Olivia's Moar skriver:

til RHOBH
^ er bare træt af, at de ikke sender sæson 3 bagefter .. Gad godt at se sæsonen efter Russel har begået selvmord :s

De er ikke færdige med at vise sæson 3 i USA endnu.

Men du kan følge med og se afsnit på www.free-tv-video-online.me

Den er rigtigt god.

Anmeld

7. februar 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg ska i mødregruppe. Dog lader jeg alberte blive hjemme i dag, for hun er ik helt frisk endnu, så hun bliver hjemme ved thea og far som heller ik er friske. Og jeg trænger seriøst til at komme ud og se nogle andre mennesker, efter at ha været alene hjemme med sløje unger i 4 dage!! Vh stine

Anmeld

7. februar 2013

Ka+Ma=Be

Jeg skal bruge dagen på at slappe af Eller, det er lige overni oprydning og jobsøgning Men ellers skal jeg slappe helt af og nyde dagen ind til jeg henter Benjamin fra vuggestue 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.