Er blevet meget i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

Christina :-)

isabellasmor skriver:

Ad hvor kunne jeg brække mig over at voksne kvinder virkelig kan mene at det er iorden at "dræbe" et lille foster, for at "finde drømmemanden og få ønskebarnet" WTF??? Føj for en holdning  Er helt målløs. 

Men det er IKKE det denne tråd handler om, så TS undskyld mit sure opstød. jeg ville snakke med ham, og se om der kunne findes en løsning, og ellers ville jeg skilles som venner og glæde mig til den lille kommer 

Sidder også og ryster på hovedet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Silas <3

mortilelias:-) skriver:

Sidder også og ryster på hovedet

samme her 

Anmeld

5. februar 2013

Lady Marion <3

Foraget over jeres syn på livet , vi lever i et smid væk sammenfund , at det også gælder små ufødte mennesker  jeg er foraget !!!!!

Anmeld

5. februar 2013

Christina :-)

Silas <3 skriver:

samme her 

Begge mine børn brude være blivet slået ihjel i følge dem her inde

Anmeld

5. februar 2013

Elgaard73

LR85 skriver:

For det første: hvor gammel er du lige med det sprog der? Tal ordenligt!

for det andet, ja du søgte råd og mit råd er, få en abort og væk med ham for SANDHEDEN er, han nok ikke ændre sig. 

Det er den barske sandhed og jeg beklager, men jeg tror ikke det nytter noget at pakke det ind. 

Du kan ikke lide ham nu, tror du så det blir bedre? 

Og du er simpelthen nød til at sætte dig selv en smule til side når vi snakker om et barn. Du givet dit kommende barn en hård start med en far, som moderen ikke kan lide og det kunne tyde på at det bliver et skildsmisse barn hurtigt, Hvilket kan være fint og nødvendigt når man finder ud af det mef tiden. Men du ved det allerede NU!! Så er det simpelthen for egoistisk at sætte et barn i verden på de premisser. 

Lad være at blive sur, prøv inderst inde med hjertet at tænk lidt over det, også selvom det gør ondt. 

Nu skriver du, at det er egoistisk at få et barn med en, som man allerede nu er ved at vælge fra... Hvad så med dem der vælger at få et donor barn? Er de også egoistiske? De har jo valgt faren fra allerede inden de bliver gravide...

Dine indlæg skriger altså bare, at du syntes at børn af enlige forældre har ringe vilkår og derfor ville have været bedre tjent med slet ikke at være født...

Og så bliver jeg også lidt forvirret over din udtalelse om, at det er ok at gå fra hinanden med tiden (altså efter barnet er født), men ikke ok at gå fra hinanden inden....??? Hvori ligger forskellen???

Anmeld

5. februar 2013

wamse

isabellasmor skriver:

Ad hvor kunne jeg brække mig over at voksne kvinder virkelig kan mene at det er iorden at "dræbe" et lille foster, for at "finde drømmemanden og få ønskebarnet" WTF??? Føj for en holdning  Er helt målløs. 

Men det er IKKE det denne tråd handler om, så TS undskyld mit sure opstød. jeg ville snakke med ham, og se om der kunne findes en løsning, og ellers ville jeg skilles som venner og glæde mig til den lille kommer 

Arhh måske du lige skulle skrue lidt ned for dit sprogvalg! Fair nok at du ikke forstå vores holdning, men derfra til at skrive sådan er sgu ikke okay

Jeg ville TIL HVER EN TID vælge abort, hvis jeg ikke følte, at jeg kunne tilbyde et barn det optimale.

At ts ikke vil gøre dette er hendes valg, og INGEN siger at hun skal gøre det, hun har jo heldigvis hendes eget frie valg.

Anmeld

5. februar 2013

nielsen80

Hvis det er sådan at du har det, synes jeg, du allerede nu bør flytte ud og finde dig en lejlighed, som kan rumme både dig og jeres fremtidige barn. De negative følelser du har, vil blive forværret jo længere tid I bliver sammen - og sådanne negative følelser bringer intet godt med sig for hverken dig, jeres barn eller ham.
Jeg tror ikke på, at kærligheden kommer med tiden pga af et barn - slet ikke når du efter så kort tid, har det sådan, som du har det. Derfor ville jeg arbejde på at få et godt venskab og samarbejde med dit kommende barns far fremfor at prøve at forcere følelser, som ikke er der.
Hvem ved, måske du udvikler kærlige følelser for ham senere hen, og I flytter sammen igen og lever lykkeligt, men lige nu, tror jeg du har bedst af at komme ud af lejligheden og væk fra ham, inden du koger helt over.

Anmeld

5. februar 2013

Silas <3

mortilelias:-) skriver:

Begge mine børn brude være blivet slået ihjel i følge dem her inde

Præcis det samme her!

Det ligner da ikke noget at sidde og råde en pige til abort bare fordi hun ikke kan med sin kæreste, hvem ved måske de er de bedte for hinanden hvis de bare ikke bor sammen??

Og man kan måske ikke være mor og far bare fordi man ikke er sammen/bor sammen?! DET GODT EN FIRKANTET HOLDING!! 

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

Han skal ændre sig med hensyn til rengøring og også forstå jeg har det skidt nu her de første par måneder, jeg forventer intet skuldreklap men forventer heller ikke at folk skal sidde og skrive jeg skal tage en abort for jeg har tænkt over at skulle tage en abort men det kan jeg bare ikke få mig selv til. Og han skal til og få noget mere overskud og begynde og ses med nogen venner så han ikke bare sidder hjemme fra han kommer fra arbejde. Vi var venner før vi blev kærester. Og ærligt skulle vi nok aldrig være blevet kærester, men nu er det sket og jeg er blevet gravid. Så må vi også bare få det bedste ud af det. Håber han kan tage sig sammen og få mere overskud få nogen venner og begynde og tænke mere på at få gjort rent, så det ikke kun er mig..

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Han skal ændre sig med hensyn til rengøring og også forstå jeg har det skidt nu her de første par måneder, jeg forventer intet skuldreklap men forventer heller ikke at folk skal sidde og skrive jeg skal tage en abort for jeg har tænkt over at skulle tage en abort men det kan jeg bare ikke få mig selv til. Og han skal til og få noget mere overskud og begynde og ses med nogen venner så han ikke bare sidder hjemme fra han kommer fra arbejde. Vi var venner før vi blev kærester. Og ærligt skulle vi nok aldrig være blevet kærester, men nu er det sket og jeg er blevet gravid. Så må vi også bare få det bedste ud af det. Håber han kan tage sig sammen og få mere overskud få nogen venner og begynde og tænke mere på at få gjort rent, så det ikke kun er mig..

jeg personligt er ikke den store fan af abort, men du må også indse at tingene virkelig ikke bliver nemmere med et lille barn.

Jeg tror at det bedste for dig og jeres ufødte barn er at du flytter for dig selv og skaber trygge rammer for fremtiden, fremfor at blive boende sammen med en mand du i bund og grund ikke er særlig glad for og allerede 3 måneder inde i forholdet vil ændre (det er nu i burde svæve på en lyserød sky)

du må sætte dig selv og spiren i første række, og det holder bare ikke at bo i en svinesti med en mand der ikke kan finde ud af at rydde op efter sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.