Er blevet meget i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

hesøth

E. B. skriver:

Det er 10000 x hårdere, at få et barn end at få en abort. Ved godt det ikke er en ønskesituation, men da heller det, end at skulle samarbejde med "en klam umoden mand" de næste 18 år.

Find drømmemanden og få ønskebarnet med ham. Det gør livet både nemmere og sjovere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg synes ikke du skal spilde dit liv på en mand, som tydeligvis aldrig skulle have været din kæreste, men at flere skriver et barn har bedre af at være ufødt, end at være "skilsmissebarn" kan jeg slet ikke forholde mig til.

Så længe man behandler sit barn og barnets anden forældre med respekt kan jeg virkelig ikke se problemet.

Så tillykke med graviditeten.

Anmeld

5. februar 2013

Elgaard73

Åhh, hvor jeg syntes at det er synd, at nogle med det samme smider "abort-kortet".  Ja, det er måske ikke det heldigste tidspunkt hun er blevet gravid, men hvis man skal få en abort, hver gang at omstændihederne ikke er lige heldige, så var der godt nok mange dejlige børn i DK, der ikke ville blive født. I mine øre lyder det som om, at I siger at, en enlig forældre ikke er i stand til at skabe et godt og trygt liv for et barn???

Seriøst, I kender ikke TS og ved ikke hvilke vilkår hun kan give et barn. Det er fyren/forholdet hun er i tvivl om, så måske skulle man holde sig til at give et råd om det.

Til TS... Hvis du virkelig kan mærke inden i, at det ikke skal være jer to, så se at få det afsluttet hurtigst muligt, så du kan komme vidre og få skabt nogle nye rammer i dit liv... Få det på plads inden baby kommer, så der er ro på og du kan nyde din nye rolle som mor.

Og tillykke med graviditen.

Anmeld

5. februar 2013

Silas <3

Anonym skriver:

Har næsten lige fundet ud af jeg er blevet gravid og har kun været sammen med min kæreste i tre måneder men det har bare ikke kørt særlig godt overhovedet. Og jeg har hele tiden lyst til at skride da jeg ikke synes han er særlig voksen og i det hele taget ret klam til tider også. Som at han ikke rydder op efter sig selv og han vasker ikke af efter sig når han har brugt noget eller smider resterne af mad ud. Tit gøre han ikke wc'et rent når han har været ude og skide og nogen gange trækker han heller ikke ud. Han forstår ikke jeg har det mega dårligt og ikke kan overskue særlig meget. Også er han alt for følsom og deprimerende vi passer egentlig ikke særlig godt sammen han går på arbejde og kommer hjem sætter sig foran computeren han har ingen venner så han er bare altid hjemme :/ jeg magter det virkelig ikke rigtig. Ved ikke hvad jeg skal gøre.
Skulle bare ud med det

Du er MEGET velkommen til at skrive til mig, jeg venter barn med min kæreste og vi har været sammen i 2 måneder - Har termin slut september.

Anmeld

5. februar 2013

Silas <3

Elgaard73 skriver:

Åhh, hvor jeg syntes at det er synd, at nogle med det samme smider "abort-kortet".  Ja, det er måske ikke det heldigste tidspunkt hun er blevet gravid, men hvis man skal få en abort, hver gang at omstændihederne ikke er lige heldige, så var der godt nok mange dejlige børn i DK, der ikke ville blive født. I mine øre lyder det som om, at I siger at, en enlig forældre ikke er i stand til at skabe et godt og trygt liv for et barn???

Seriøst, I kender ikke TS og ved ikke hvilke vilkår hun kan give et barn. Det er fyren/forholdet hun er i tvivl om, så måske skulle man holde sig til at give et råd om det.

Til TS... Hvis du virkelig kan mærke inden i, at det ikke skal være jer to, så se at få det afsluttet hurtigst muligt, så du kan komme vidre og få skabt nogle nye rammer i dit liv... Få det på plads inden baby kommer, så der er ro på og du kan nyde din nye rolle som mor.

Og tillykke med graviditen.

ENIG! Og hvem siger ikke han opper sig eller sagtens kan være en fantastisk far selvom de ikke er sammen.

Anmeld

5. februar 2013

Elgaard73

Silas <3 skriver:

ENIG! Og hvem siger ikke han opper sig eller sagtens kan være en fantastisk far selvom de ikke er sammen.

Lige nøjagtig...

Anmeld

5. februar 2013

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
LR85 skriver:

Jeg er virkelig kedd af at sige den barske sandhed, men det skulle du nok have tænkt på FØR du gik i seng med ham. 

Sorrry, men synes det er synd for et barnet, at i allerede nu har det så dårligt sammen. 

du kan nå at ændre det, hvorfor så ikke? tænk også på det kommende barns kommend levevilkår. 

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Jeg er virkelig kedd af at sige den barske sandhed, men det skulle du nok have tænkt på FØR du gik i seng med ham. 

Sorrry, men synes det er synd for et barnet, at i allerede nu har det så dårligt sammen. 

du kan nå at ændre det, hvorfor så ikke? tænk også på det kommende barns kommend levevilkår. 

Øh undskyld men jer der siger jeg skal tage en abort synes jeg lige i skal lukke. Har i nogensinde selv fået en abort? For hvis i ikke har synes jeg godt nok i skal lukke røven ærlig talt! Jeg gider slet ikke og hører om at jeg skal tage en abort for det er virkelig noget i IKKE bestemmer. Og jeg gider virkelig kunne hører på om abort for det er på ingen måder på tale. Når ham jeg selv er sammen med er glad for jeg er gravid. Og søgte mest nogen råd om han måske kunne ændre sig..

Anmeld

5. februar 2013

FrkZier

Anonym skriver:

Øh undskyld men jer der siger jeg skal tage en abort synes jeg lige i skal lukke. Har i nogensinde selv fået en abort? For hvis i ikke har synes jeg godt nok i skal lukke røven ærlig talt! Jeg gider slet ikke og hører om at jeg skal tage en abort for det er virkelig noget i IKKE bestemmer. Og jeg gider virkelig kunne hører på om abort for det er på ingen måder på tale. Når ham jeg selv er sammen med er glad for jeg er gravid. Og søgte mest nogen råd om han måske kunne ændre sig..

jeg synes du skulle starte med at tale pænt!

der er selvfølgelig ikke nogen herinde der bestemmer om du skal have en abort eller ej, der sidder blot nogen kvinder der RÅDER dig til det - da det er meget hårdere at få et barn med en ududelig mand end det er at få en abort.

du kan virkelig ikke forvente at du kan skrive at du er gravid med kæreste der lyder til at være jordens største svin og uhygiejnisk og få skulderklap?

Anmeld

5. februar 2013

Silas <3

Anonym skriver:

Luk ørerne for alt deres bræk, de ved ikke bedre!!!

ved godt det er svært! Har selv fået en abort og det er umådeligt hårdt! Jeg synes du skal prøve at sætte dig ned og snakke med din kæreste og så fortælle ham præcis hvad du tænker og føler. og du er stadig velkommen til at skrive privat. er ret  meget i samme båd. <3 kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.