Er blevet meget i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.495 visninger
57 svar
0 synes godt om
4. februar 2013

Anonym trådstarter

Har næsten lige fundet ud af jeg er blevet gravid og har kun været sammen med min kæreste i tre måneder men det har bare ikke kørt særlig godt overhovedet. Og jeg har hele tiden lyst til at skride da jeg ikke synes han er særlig voksen og i det hele taget ret klam til tider også. Som at han ikke rydder op efter sig selv og han vasker ikke af efter sig når han har brugt noget eller smider resterne af mad ud. Tit gøre han ikke wc'et rent når han har været ude og skide og nogen gange trækker han heller ikke ud. Han forstår ikke jeg har det mega dårligt og ikke kan overskue særlig meget. Også er han alt for følsom og deprimerende vi passer egentlig ikke særlig godt sammen han går på arbejde og kommer hjem sætter sig foran computeren han har ingen venner så han er bare altid hjemme :/ jeg magter det virkelig ikke rigtig. Ved ikke hvad jeg skal gøre.
Skulle bare ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

frkanonym

Anonym skriver:

Har næsten lige fundet ud af jeg er blevet gravid og har kun været sammen med min kæreste i tre måneder men det har bare ikke kørt særlig godt overhovedet. Og jeg har hele tiden lyst til at skride da jeg ikke synes han er særlig voksen og i det hele taget ret klam til tider også. Som at han ikke rydder op efter sig selv og han vasker ikke af efter sig når han har brugt noget eller smider resterne af mad ud. Tit gøre han ikke wc'et rent når han har været ude og skide og nogen gange trækker han heller ikke ud. Han forstår ikke jeg har det mega dårligt og ikke kan overskue særlig meget. Også er han alt for følsom og deprimerende vi passer egentlig ikke særlig godt sammen han går på arbejde og kommer hjem sætter sig foran computeren han har ingen venner så han er bare altid hjemme :/ jeg magter det virkelig ikke rigtig. Ved ikke hvad jeg skal gøre.
Skulle bare ud med det

hvis det virkelig er sådan du har det, så skal i nok ikke være sammen.. 

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

hvis det virkelig er sådan du har det, så skal i nok ikke være sammen.. 

Nej sådan tænker jeg også men bliver bare ved med at prøve pga der er et barn på vej

Anmeld

4. februar 2013

LR85

nogen bliver måske provokeret, det beklager jeg. 

Men se a få en abort og ud med ham. 

Kunne det ikke være lidt federe at få et ønskebarn med en du virkelig har lyst til, elsker, har rejst med, nyder at være sammen med hver dag. 

Anmeld

4. februar 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Nej sådan tænker jeg også men bliver bare ved med at prøve pga der er et barn på vej

Har du brug for en og snakk med som også venter barn så hurdig med kæresten så skriv enlig

Anmeld

4. februar 2013

frkanonym

Anonym skriver:

hvor langt er du henne og hvad siger han til graviditeten?

Anmeld

4. februar 2013

UnderCover37

LR85 skriver:

Kunne det ikke være lidt federe at få et ønskebarn med en du virkelig har lyst til, elsker, har rejst med, nyder at være sammen med hver dag. 

Præcis min tanke!

Jeg forstår ikke at man bliver gravid efter så kort tid med en ny kæreste og oven i købet en man måske ikke rigtigt kan lide og synes er klam??!?

Det er sgu sjusk i min optik - jeg er ikke foretaler for abort som prævention men i dit tilfælde så ville jeg  nok sige at det ee da det bedste også for det ufødte barn...

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

Har sagt jeg aldrig skal igennem endnu en abort. Og det var troedes alt ikke planlagt

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

hvor langt er du henne og hvad siger han til graviditeten?

Han er glad for det.
Jeg er 7 uger henne

Anmeld

4. februar 2013

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Præcis min tanke!

Jeg forstår ikke at man bliver gravid efter så kort tid med en ny kæreste og oven i købet en man måske ikke rigtigt kan lide og synes er klam??!?

Det er sgu sjusk i min optik - jeg er ikke foretaler for abort som prævention men i dit tilfælde så ville jeg  nok sige at det ee da det bedste også for det ufødte barn...

Det var ikke planlagt og skete på p piller. Så var overhovedet ikke noget vi havde planlagt. Men da jeg har fået abort før vil jeg ikke det igen. Det utrolig hårdt at gå igennem en abort .. Og prøver jo også og komme på andre tanker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.