Er blevet meget i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2013

LR85

For det første: hvor gammel er du lige med det sprog der? Tal ordenligt!

for det andet, ja du søgte råd og mit råd er, få en abort og væk med ham for SANDHEDEN er, han nok ikke ændre sig. 

Det er den barske sandhed og jeg beklager, men jeg tror ikke det nytter noget at pakke det ind. 

Du kan ikke lide ham nu, tror du så det blir bedre? 

Og du er simpelthen nød til at sætte dig selv en smule til side når vi snakker om et barn. Du givet dit kommende barn en hård start med en far, som moderen ikke kan lide og det kunne tyde på at det bliver et skildsmisse barn hurtigt, Hvilket kan være fint og nødvendigt når man finder ud af det mef tiden. Men du ved det allerede NU!! Så er det simpelthen for egoistisk at sætte et barn i verden på de premisser. 

Lad være at blive sur, prøv inderst inde med hjertet at tænk lidt over det, også selvom det gør ondt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2013

Krussedulle

Anonym skriver:

Øh undskyld men jer der siger jeg skal tage en abort synes jeg lige i skal lukke. Har i nogensinde selv fået en abort? For hvis i ikke har synes jeg godt nok i skal lukke røven ærlig talt! Jeg gider slet ikke og hører om at jeg skal tage en abort for det er virkelig noget i IKKE bestemmer. Og jeg gider virkelig kunne hører på om abort for det er på ingen måder på tale. Når ham jeg selv er sammen med er glad for jeg er gravid. Og søgte mest nogen råd om han måske kunne ændre sig..

Selvom man ikke er enig, skulle man nok lige tale pænt!

Hvad med bare at snakke med ham om det?! Hvis han ikke er klar over, at du syntes, at der er nogle problemer.. Hvordan skulle han så ændre sig?

Se at få snakket om tingene! Især når I skal til at have et barn!

Anmeld

5. februar 2013

Christina :-)

Silas <3 skriver:

ENIG! Og hvem siger ikke han opper sig eller sagtens kan være en fantastisk far selvom de ikke er sammen.

Ventee også barn med en jeg kun havede værr sammen mee i ja wn månede da jeg bliv gravid

Anmeld

5. februar 2013

Anonym trådstarter

LR85 skriver:

For det første: hvor gammel er du lige med det sprog der? Tal ordenligt!

for det andet, ja du søgte råd og mit råd er, få en abort og væk med ham for SANDHEDEN er, han nok ikke ændre sig. 

Det er den barske sandhed og jeg beklager, men jeg tror ikke det nytter noget at pakke det ind. 

Du kan ikke lide ham nu, tror du så det blir bedre? 

Og du er simpelthen nød til at sætte dig selv en smule til side når vi snakker om et barn. Du givet dit kommende barn en hård start med en far, som moderen ikke kan lide og det kunne tyde på at det bliver et skildsmisse barn hurtigt, Hvilket kan være fint og nødvendigt når man finder ud af det mef tiden. Men du ved det allerede NU!! Så er det simpelthen for egoistisk at sætte et barn i verden på de premisser. 

Lad være at blive sur, prøv inderst inde med hjertet at tænk lidt over det, også selvom det gør ondt. 

Det bringer mit pis så meget i kog når i sidder og siger jeg skal tage en abort efter jeg har taget den første abort sagde jeg til mig selv at det gjorde jeg aldrig nogensinde igen. . Og slet ikke når ham der faren til barnet faktisk glæder sig..
Hvad så med alle dem der får børn med et engangs knald hvor faren faktisk ikke vil have det kan jeg forstå at man råder til abort. Jeg kan godt li ham jeg skal nok bare ikke bo sammen med når han er sådan et rodehovede. Men tråden bliver lukkede her.. Og man kan jo sagtens være gode forældre om man er sammen eller ej. Og man er jo aldrig sikrede en fremtid med den samme person alligevel ligemeget hvor længe man har været sammen.

Anmeld

5. februar 2013

LR85

Anonym skriver:

Det bringer mit pis så meget i kog når i sidder og siger jeg skal tage en abort efter jeg har taget den første abort sagde jeg til mig selv at det gjorde jeg aldrig nogensinde igen. . Og slet ikke når ham der faren til barnet faktisk glæder sig..
Hvad så med alle dem der får børn med et engangs knald hvor faren faktisk ikke vil have det kan jeg forstå at man råder til abort. Jeg kan godt li ham jeg skal nok bare ikke bo sammen med når han er sådan et rodehovede. Men tråden bliver lukkede her.. Og man kan jo sagtens være gode forældre om man er sammen eller ej. Og man er jo aldrig sikrede en fremtid med den samme person alligevel ligemeget hvor længe man har været sammen.

Men hvorfor opretter du tråden? 

For at sige at det er vigtigere at du ikke skal have en abort end a få et barn med en du ikke kender særlig godt eller overhoved kan lide. 

Jeg undres. Og jeg kan kun sige, tænk dig godt om! Tænk på den fremtid du giver dit barn. 

Anmeld

5. februar 2013

Nemesis

hvis i har det sådan her nu, så skal det klart ikke være jer to. synes du skal komme videre. Det at være gravid er jo ikke ensbetydende med at i SKAL være et par!

Jeg vil råde dig til at få dit eget, finde dig selv inden du skal være mor og så arbejde på at samarbejde med din nuværende kæreste omkring jeres fælles barn.

Allerede nu er du træt at det..og det bliver bestemt ikke nemmere med en baby.

Anmeld

5. februar 2013

wamse

Anonym skriver:

Øh undskyld men jer der siger jeg skal tage en abort synes jeg lige i skal lukke. Har i nogensinde selv fået en abort? For hvis i ikke har synes jeg godt nok i skal lukke røven ærlig talt! Jeg gider slet ikke og hører om at jeg skal tage en abort for det er virkelig noget i IKKE bestemmer. Og jeg gider virkelig kunne hører på om abort for det er på ingen måder på tale. Når ham jeg selv er sammen med er glad for jeg er gravid. Og søgte mest nogen råd om han måske kunne ændre sig..

Ja jeg har fået en abort, 2 gange, så jo jeg ved såmænd godt hvad jeg taler om.

Ved at få barnet med ham, så siger du også ja til at samarbejde de næste 18 år. Set ud fra min holdning, så ville en abort være min løsning. Hvorfor vælge at få barn med, som du ønsker skal ændre sig?

Anmeld

5. februar 2013

Elgaard73

Nemesis skriver:

hvis i har det sådan her nu, så skal det klart ikke være jer to. synes du skal komme videre. Det at være gravid er jo ikke ensbetydende med at i SKAL være et par!

Jeg vil råde dig til at få dit eget, finde dig selv inden du skal være mor og så arbejde på at samarbejde med din nuværende kæreste omkring jeres fælles barn.

Allerede nu er du træt at det..og det bliver bestemt ikke nemmere med en baby.

Anmeld

5. februar 2013

isabellasmor

LR85 skriver:

Men hvorfor opretter du tråden? 

For at sige at det er vigtigere at du ikke skal have en abort end a få et barn med en du ikke kender særlig godt eller overhoved kan lide. 

Jeg undres. Og jeg kan kun sige, tænk dig godt om! Tænk på den fremtid du giver dit barn. 

Så hun må ikke oprette tråden, fordi hun ikke spørger og ønsker svar omkrig BÅDE faren OG barnet?? Hun må ikke søge råd om sit forhold? Uden at tage stilling til en abort? Ja, JEG undrers! Gud hvor er det en sørgelig holdning, at man bare skal fjerne de børn der ikke lige passer ind af den ene eller anden totalt ligegyldige grund! Hold jer dog til emnet!

Anmeld

5. februar 2013

isabellasmor

Ad hvor kunne jeg brække mig over at voksne kvinder virkelig kan mene at det er iorden at "dræbe" et lille foster, for at "finde drømmemanden og få ønskebarnet" WTF??? Føj for en holdning  Er helt målløs. 

Men det er IKKE det denne tråd handler om, så TS undskyld mit sure opstød. jeg ville snakke med ham, og se om der kunne findes en løsning, og ellers ville jeg skilles som venner og glæde mig til den lille kommer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.