Er blevet meget i tvivl

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2013

Anonym trådstarter

mortilelias:-) skriver:

Har du brug for en og snakk med som også venter barn så hurdig med kæresten så skriv enlig

Taak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2013

LR85

Anonym skriver:

Har sagt jeg aldrig skal igennem endnu en abort. Og det var troedes alt ikke planlagt

Jeg er virkelig kedd af at sige den barske sandhed, men det skulle du nok have tænkt på FØR du gik i seng med ham. 

Sorrry, men synes det er synd for et barnet, at i allerede nu har det så dårligt sammen. 

du kan nå at ændre det, hvorfor så ikke? tænk også på det kommende barns kommend levevilkår. 

Anmeld

4. februar 2013

Mom2

LR85 skriver:

Jeg er virkelig kedd af at sige den barske sandhed, men det skulle du nok have tænkt på FØR du gik i seng med ham. 

Sorrry, men synes det er synd for et barnet, at i allerede nu har det så dårligt sammen. 

du kan nå at ændre det, hvorfor så ikke? tænk også på det kommende barns kommend levevilkår. 

Anmeld

4. februar 2013

wamse

LR85 skriver:

Anmeld

4. februar 2013

Mettefpigen

Har du prøvet at snakke med ham om alle de ting??? 

Anmeld

4. februar 2013

Mettefpigen

LR85 skriver:

Men hvis hun er blevet gravid på p-piller så var der vel ikk meget hun kunne gøre??...

Anmeld

4. februar 2013

baby012

Mettefpigen skriver:

Men hvis hun er blevet gravid på p-piller så var der vel ikk meget hun kunne gøre??...

Anmeld

5. februar 2013

Benjamins'mor

Ved ikke hvad jeg skal sige mht barnet.

Men hvis i allerede efter 3 mdr ikke kan sammen, så skulle du måske komme videre med dit liv.

Anmeld

5. februar 2013

Mum33

Anonym skriver:

Det var ikke planlagt og skete på p piller. Så var overhovedet ikke noget vi havde planlagt. Men da jeg har fået abort før vil jeg ikke det igen. Det utrolig hårdt at gå igennem en abort .. Og prøver jo også og komme på andre tanker

Det er 10000 x hårdere, at få et barn end at få en abort. Ved godt det ikke er en ønskesituation, men da heller det, end at skulle samarbejde med "en klam umoden mand" de næste 18 år.

Find drømmemanden og få ønskebarnet med ham. Det gør livet både nemmere og sjovere

Anmeld

5. februar 2013

Swerg

LR85 skriver:

nogen bliver måske provokeret, det beklager jeg. 

Men se a få en abort og ud med ham. 

Kunne det ikke være lidt federe at få et ønskebarn med en du virkelig har lyst til, elsker, har rejst med, nyder at være sammen med hver dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.