hvornår blev i forælder "er lidt nysgerrrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

mortilnoahogmelina

Jeg var næsten lige blevet 21 med nr 1 . Og næsten lige blevet 23 da nr to kom .
Hmm jeg synes selv at 2-3 år imellem dem er fint .
Havde vi ikk fået to koliK børn havde jeg været lykkelig for de 22 måneder der er mellem vores . Men er du rigtig klog hvor har det været hårdt . Hun er i dag 3 måneder den lille og der er ved at være helt styr på koliKen .
Havde jeg vidst jeg skulle have haft endnu et barn med koliK havde der været 4 år eller mere imellem dem .
Skal aldrig have flere børn .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Silas&Mille

Var 25 da vi startede PB

Var 27 da jeg fødte vores søn (PB tog 2år og 3 måneder)
Var 28 da jeg fødte vores datter

Vi ville gerne have haft 2 år imellem dem, men skæbne ville at jeg blev gravid med nummer 2 da sønnike var 4 måneder gammel

Eller skæbnen og skæbnen... Lægerne var på ferie lige da jeg skule have p-piller for første gang efter fødslen af sønnike og begyndte self at bløde en af de dage, så kunne ikke nå at starte på dem. Så havde vi lige en hygge aften uden nogen beskyttelse... og vupti så var jeg gravid igen

Faren er ca et år yngre end jeg er

Anmeld

1. februar 2013

Kamilla-m

charmepigen skriver:

hvornår fik i jeres første barn og hvor langtid gik der efter i fik jeres 2 barn (osv) er lidt nysgerrig vdr det.

jeerg har en datter på 3 år og er selv 19 år gammel.

(har ikke planer om børn lige nu ) men der skal altså heller ikke gå alt alllt for lang tid

hvor mange å¨r synes i der er rallevant der skal være alderforskel på børnene. bare for at høre....!!-

Jeg fik min den "store" da jeg var 17, han er idag 5 år. Jeg fødte nr 2 11 dage efter jeg var blevet 20, og jeg fik nr 3 da jeg var 21, og nu er jeg 22 og har termin om 15 dage med nummer 4.. Jeg bliver 23 til Juli. Dvs mine de to første er der 2.5 år i mellem, og i mellem nr 2 og 3 er der 17 mdr, og mellem 3 og 4 kommer der til at være 13 mdr mellem. Jeg synes personligt at det har været "nemmest" mellem nr 2 og 3 hvor der er 17 mdr i mellem de er SÅ glade for hinanden - det er de selvf alle sammen, men Mathilde og Markus har et virkelig specielt bånd som slet ikke er til at beskrive ..

Anmeld

2. februar 2013

nille

Profilbillede for nille

Uha der er lang tid mellem mine børn. Den første fik jeg da jeg var 16 år, nr. to fik jeg som 27 årige og nr. tre får jeg som 33 årige.

Årsagen til det lange mellemrum ml. de to første er at jeg gerne ville uddanne mig og etablere mig på arbejdsmarkedet inden vi skulle have nr. to. Min mand ville gerne have haft kortere mellem dem, men de nyder hinanden på trods af aldersforskellen. Ml. nr. to og tre bliver der 6 år, det er også lang tid, men det er helt bevidst. Jeg er hverken for eller imod at få børn hurtigt efter hinanden eller det modsatte, synes man skal gøre hvad der passer en bedst.

kram Nille

Anmeld

2. februar 2013

dukke

20 da jeg fik min søn
22 nu og når lillesøster kommer

Anmeld

2. februar 2013

GUSO

Jeg var 31(blev 32 dagen efter) med min første og 34 med nummer 2, jeg syntes 2-3 år imellem søskende er perfekt

Anmeld

2. februar 2013

Koen.

Jeg er 22 år og manden 34, vi har 2 børn, Lærke fra 11 april 2010 og liam fra 15 maj 2012, der er 25 mdr imellem og det er helt fantastisk nu hvor lillebror er 8 mdr, de leger så godt jeg synes ikke som sådan det har været, jo du får ikke særlig meget søvn, men ja det går jo over engang

Anmeld

2. februar 2013

ghf

wow alle de besvarelser der er kommet på det sidste. jeg har lige læst dem og i fleste har børn der er 2-3 år imellem og lidt mere. nu var min gravitet ikke sådan planlagt. så fik dog min datter i en meget tidlig alder, men synes helt bestemt jeg har det godt med det det  er det bedste der er sket i mit liv (self også at have fyren i mit liv) som er faren til vores pige. han er nogle par år ældre end mig. man skal jo os have sig i bagtænkerne at det kan jo tage sin tid med at blive gravid igen, ( helt ærligt jeg har bare haft sådan en meget nem gravitet det er helt vildt.)

Anmeld

2. februar 2013

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Isabell kom 11 dage, før jeg blev 26 år.

Elina kom 2 måneder og 11 dage, før jeg blev 29 år.

Vi ved ikke endnu om der kommer en nummer 3, men så skal den lille helst være min. 3 år.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

2. februar 2013

baby012

Var 21 da jeg fik min datter.. 

er 22 når lillebror kommer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.