Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
charmepigen skriver: hvornår fik i jeres første barn og hvor langtid gik der efter i fik jeres 2 barn (osv) er lidt nysgerrig vdr det. jeerg har en datter på 3 år og er selv 19 år gammel. (har ikke planer om børn lige nu ) men der skal altså heller ikke gå alt alllt for lang tid hvor mange å¨r synes i der er rallevant der skal være alderforskel på børnene. bare for at høre....!!-
hvornår fik i jeres første barn og hvor langtid gik der efter i fik jeres 2 barn (osv) er lidt nysgerrig vdr det.
jeerg har en datter på 3 år og er selv 19 år gammel.
(har ikke planer om børn lige nu ) men der skal altså heller ikke gå alt alllt for lang tid
hvor mange å¨r synes i der er rallevant der skal være alderforskel på børnene. bare for at høre....!!-
Jeg var 22 da jeg fik Noah og 24 da jeg fik charlie .. :) jeg er 25 nu ..
christina92! skriver: Ja;-) en lillebror nyd det for det går så stækt 2 gang ER 21+0 imogen forstår det ikkk:-D
Ja;-) en lillebror nyd det for det går så stækt 2 gang ER 21+0 imogen forstår det ikkk:-D
Benjamins'mor skriver: Hehe, jeg fandt først ud af det i onsdags. Er 6+0 idag
Hehe, jeg fandt først ud af det i onsdags. Er 6+0 idag
christina92! skriver: Det skønt:-D men tiden går så hurdig:-D og maven ja den vosker ogdå der ud af 2 gang;-)
Det skønt:-D men tiden går så hurdig:-D og maven ja den vosker ogdå der ud af 2 gang;-)
Benjamins'mor skriver: Hehe, kan bare ikke vente med at få kønnet afvide.
Hehe, kan bare ikke vente med at få kønnet afvide.
Jeg var 22 år da vores søn kom til verden og manden var 25 år og vores søn er nu 2 år her til marts. Vi tænker gerne og ville have nr 2 når vores søn er 3 år..
Jeg var 25 da jeg fik den første fyldte 26 præcis en md efter. Også var jeg 29 næsten 30 ,med nr 2. Der er 4 år mellem dem - 3uger:-) Vi har fået en af hver så vi stopper her....
christina92! skriver: Ku jeg hellere ikk men vi ventede helt til md scanningen:-) troeee pige foedi den var slet ikk som med elias mwn der ligger en fin lillbror der inde;-)
Ku jeg hellere ikk men vi ventede helt til md scanningen:-) troeee pige foedi den var slet ikk som med elias mwn der ligger en fin lillbror der inde;-)
Benjamins'mor skriver: Hehe, vi overvejer at købe en kønsscanning omkring uge 14.
Hehe, vi overvejer at købe en kønsscanning omkring uge 14.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128