hvornår blev i forælder "er lidt nysgerrrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

malliebooh

charmepigen skriver:

hvornår fik i jeres første barn og hvor langtid gik der efter i fik jeres 2 barn (osv) er lidt nysgerrig vdr det.

jeerg har en datter på 3 år og er selv 19 år gammel.

(har ikke planer om børn lige nu ) men der skal altså heller ikke gå alt alllt for lang tid

hvor mange å¨r synes i der er rallevant der skal være alderforskel på børnene. bare for at høre....!!-

Vi venter vores første nu og jeg bliver 20 år , 13 dage efter termin.. Så nu må vi se hvornår h*n kommer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Frk.S

Vi var begge 28, da vi fik vores første - hun er nu næsten 1½ år.

Vi skal giftes om godt 3 måneder - derefter starter projekt lillebror / lillesøster.

Så der bliver nok ca. 3 år i mellem (+/- alt efter hvor lang tid der går inden der sker noget). Det synes jeg er meget passende.

Anmeld

1. februar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg var 27 med den første og 29 med nr 2. Jeg skal ikke have flere børn.

For mig var det en passende aldersforskel, men det er jo forskelligt, hvad, man synes, er rigtigt for sin familie. 

Anmeld

1. februar 2013

helle85

charmepigen skriver:

hvornår fik i jeres første barn og hvor langtid gik der efter i fik jeres 2 barn (osv) er lidt nysgerrig vdr det.

(har ikke planer om børn lige nu ) men der skal altså heller ikke gå alt alllt for lang tid

hvor mange å¨r synes i der er rallevant der skal være alderforskel på børnene. bare for at høre....!!-

jeg var 21 da jeg fik min dreng lucas og 13 mdr efter fik vi freja

Anmeld

1. februar 2013

livhemdrup

Jeg var 19 år da jeg fik min datter har nu tre piger med 2.5 års mellemrum og på mandag kommer 4 og sidste barn en lille dreng der vil så være 5 år mellem ham og den yngste af pigerne. 

Anmeld

1. februar 2013

tarkoflen

Jeg når nok lige at blive 33 år når vi får vores første barn! Optimalt ville jeg helst at der var ca. 4 år imellem, men det må jeg nok indse bliver en presser, fordi vi er så forholdsvis gamle og skal have hjælp til at få børn

Der er 6,5 år imellem min lillebror og jeg, og vi har et helt fantastisk forhold og har altid haft det! Så det behøver ikke være et problem, at der er mange år imellem! Der er 1,5 imellem min far og min onkel og de har aldrig haft ret meget glæde af hinanden, så alderen betyder ikke nødvendigvis så meget

Anmeld

1. februar 2013

FruK

Jeg var 28 da jeg fik den første. Og 38 da jeg fik den anden. 

Anmeld

1. februar 2013

Bshizzle

23 år med den første  og 29 år med den sidste 

.. Eller.. Det blir nok ikke den sidste 

Anmeld

1. februar 2013

christina92

charmepigen skriver:

Jeg blev mor for 4 mdr siden. Da var jeg 19.

Vi regner med nr. 2 samme år som lille tiger starter i børnehave

Anmeld

1. februar 2013

k&k&k&k

Jeg var 24 da jeg fik min første. Blev 25 i oktober og venter nu mit 2 barn.

Det vil blive omkring 13 mdr. mellem mine to.

Håber på en 3. Hvis manden min kan overtales. Dog skal den tredje ikke komme 13 mdr. efter nr. 2

Med venlig hilsen

k&k&k

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.