hvornår blev i forælder "er lidt nysgerrrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

4kløver

18 ved nr 1 og 35 ved den sidste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Team Putte

charmepigen skriver:

hvornår fik i jeres første barn og hvor langtid gik der efter i fik jeres 2 barn (osv) er lidt nysgerrig vdr det.

jeerg har en datter på 3 år og er selv 19 år gammel.

(har ikke planer om børn lige nu ) men der skal altså heller ikke gå alt alllt for lang tid

hvor mange å¨r synes i der er rallevant der skal være alderforskel på børnene. bare for at høre....!!-

Vi fik Ida for 7 mdr siden og hun er vores første.. Manden er 31 og jeg er 29 Vi regner med at gå i gang med pb2 når Ida er 1½-2 år

Anmeld

1. februar 2013

CaWi

Vi blev forældre for ni mdr siden.
Jeg er 26 og manden er 24.

Næste barn er planlagt om fire år cirka. Derefter må der godt komme en eller to til efter et par år

Anmeld

1. februar 2013

Kloster

Jeg var 21, 22 og 27 år, da jeg fik vores drenge.

Set i bagspejlet, skulle vi have ventet nogle år med at få børn og jeg har erfaret at det ville have passet mig bedst at få de to største med måske 3-4 år imelem i stedetn for 1½ år.

Men nu er de så store og det er fint nok.

Anmeld

1. februar 2013

Clisolka

charmepigen skriver:

hvornår fik i jeres første barn og hvor langtid gik der efter i fik jeres 2 barn (osv) er lidt nysgerrig vdr det.

(har ikke planer om børn lige nu ) men der skal altså heller ikke gå alt alllt for lang tid

hvor mange å¨r synes i der er rallevant der skal være alderforskel på børnene. bare for at høre....!!-

Jeg nåede lige at fylde 32 inden jeg fødte Isabella - nu er jeg gravid med lillebror/søster og har termin 14 dage efter jeg er fyldt 35, Isabella bliver 3 måneden efter 

Anmeld

1. februar 2013

An&Jo

Jeg var 20 da Johannes kom og nu er jeg 23, men ved ikke hvornår der kommer en bror eller søster

Anmeld

1. februar 2013

B&J

jeg var 21 da jeg blev gravid og blev 22 2dage efter jeg havde født daniel.... og nu er han 3år her til marts og vil ikke have nr 2 inu... hvornår ved jeg ikke når vi er klar

Anmeld

1. februar 2013

Muhmi

Var lige blevet 26 da jeg fik Silas, er 27 når den næste kommer og jeg er 39+1 så det er vist lige om snart

Anmeld

1. februar 2013

Krussedulle

charmepigen skriver:

Jeg var 18, da jeg fik mit første barn

Og lige fyldt 22, da jeg fik nr 2 og 23, da jeg fik nr 3

Regner med at nr 4, kommer inden jeg fylder 30 (er 24 nu)

Anmeld

1. februar 2013

mulle85

fik min ene søn som 23 årig og den anden som 26 årig næsten 27 årig, der er 3 et halvt år imellem dem, min søn ældste bliver 4 om nogle mdr og den yngste er 3 en halv måned nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.