hvornår blev i forælder "er lidt nysgerrrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2013

Silas <3

Hvem? skriver:

Fik min første som 23 årig og nåede li at blive 24 inden nr. 2 kom,

der er 10,5 måned imellem dem og de er fra samme år, så de kommer til at følge hinanden gennem DP, BH og skole

Så blev du gravid ret hurtigt efter. Var det planlagt? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2013

Silas <3

Var 22 da jeg fødte min datter, og er 24 nu og der er en mere på vej Når ikke at blive 25

Anmeld

2. februar 2013

Hønsemor

Jeg var 18 år med den første (tæt på 19 år) og 21 år med den anden (fyldte år 18 dage inden jeg fødte nr. 2)

og der er 2 år, 2 måneder og 4 dage imellem drengene

Anmeld

2. februar 2013

4xGreve

charmepigen skriver:

hvornår fik i jeres første barn og hvor langtid gik der efter i fik jeres 2 barn (osv) er lidt nysgerrig vdr det.

jeerg har en datter på 3 år og er selv 19 år gammel.

(har ikke planer om børn lige nu ) men der skal altså heller ikke gå alt alllt for lang tid

hvor mange å¨r synes i der er rallevant der skal være alderforskel på børnene. bare for at høre....!!-

Fyldte 19 år 12 dage før jeg fødte min store pige og 3 år 9 måneder sener kom lillebror på det tidspunkt var jeg 22 år. 

Anmeld

2. februar 2013

Fru Christensen

Jeg var 21 da jeg blev gravid med den første - 22 da hun kom til verden. Jeg er lige blevet 25 og venter nr 2 til omkring 1 marts. 

Der kommer til at være 2 1/2 år i mellem dem. Hvilket jeg synes/håber er en passende aldersforskel, da den første er blevet lidt selvstændig og at de stadig kan nå at få en masse glæde af hinanden..

Anmeld

2. februar 2013

ghf

efter hvad i fleste har skrevet er deet da en udmærket passende alder forskel. 3 år imellem ca.

men hvad vil i mene hvis der gik cirka 3-4 år inden man blive gravid. og barnet som jeg har til din tid nok vil være omkring. 6-7 år gammel. er det for stort et springs forskel?

for jeg har måske en lille drøm om at uddanne mig (eller idet mindste tag forlø'bet)

Anmeld

2. februar 2013

Sitrani

charmepigen skriver:

hvornår fik i jeres første barn og hvor langtid gik der efter i fik jeres 2 barn (osv) er lidt nysgerrig vdr det.

jeerg har en datter på 3 år og er selv 19 år gammel.

(har ikke planer om børn lige nu ) men der skal altså heller ikke gå alt alllt for lang tid

hvor mange å¨r synes i der er rallevant der skal være alderforskel på børnene. bare for at høre....!!-

Jeg var selv 24 da jeg fin min datter, min kæreste var 33 Vi planlægger lidt at gå igang med nr. 2 til næste år, så vores datter vil være mindst 3 år når hun blir storesøster

Anmeld

2. februar 2013

Hvem?

Silas <3 skriver:

Så blev du gravid ret hurtigt efter. Var det planlagt? 

Ja, det var planlagt Han er dog født før tid, så det var meningen de sku ha været fra henholdsvis Januar 2010 og Januar 2011, men det blev istedet Januar 2010 og December 2010

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.