hvornår blev i forælder "er lidt nysgerrrig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.731 visninger
67 svar
0 synes godt om
1. februar 2013

ghf

hvornår fik i jeres første barn og hvor langtid gik der efter i fik jeres 2 barn (osv) er lidt nysgerrig vdr det.

jeerg har en datter på 3 år og er selv 19 år gammel.

(har ikke planer om børn lige nu ) men der skal altså heller ikke gå alt alllt for lang tid

hvor mange å¨r synes i der er rallevant der skal være alderforskel på børnene. bare for at høre....!!-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

FrkZier

charmepigen skriver:

hvornår fik i jeres første barn

og hvor langtid gik der efter i fik barn nummer 2 og 3

jeg er lidt nysgerrig efter det. jeg har selv en datter på  3 år.

og er selv 18år gammel.

jeg er 21 og gravid med min første (er også 21 når han kommer) - har endnu ikke planer om hvornår nr 2 skal komme

Anmeld

1. februar 2013

MorDk

Jeg fik min søn som 29 årig. Min datter kom 2 år efter ♥ Skal ikke have flere børn *S*

Anmeld

1. februar 2013

ghf

ups skulle altså lige have rette min indlæg så er det vist på plads....

Anmeld

1. februar 2013

blomst84

Jeg blev mor som 26-årig og venter nu mit andet barn om en måneds tid og er 28  

Anmeld

1. februar 2013

MorDk

Det er jo op til en selv hvad man sys er det rigtige. Personligt sys jeg 2-3 år mellem søskende er helt perfekt ♥

Anmeld

1. februar 2013

ghf

FrkZier skriver:

jeg er 21 og gravid med min første (er også 21 når han kommer) - har endnu ikke planer om hvornår nr 2 skal komme

eej så forstår jeg godt du ikke har planlagt hvornår du skulle have en mere..  lige nu..

man skal jo nyde bebsen når kommer til verden, inden en lille ny kommer igen. jeg har self en på 3. som står i min indlæg

Anmeld

1. februar 2013

AnnaK89

Jeg var 20 år (var jeg lige blevet 14 dage før) med den første og 22 (næsten 23) med nr. 2.
Der er 2 år og 9 mdr imellem dem.

Anmeld

1. februar 2013

Victoria2013

Jeg er 30 år og er gravid med mit første barn - når at blive 31 inden hun kommer til verden

Anmeld

1. februar 2013

Nemesis

var 18 med den første. 31 år med nr. 2, 34 år med nr. 3.

:-D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.