Hvad lever i for om måneden*?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2013

Muhmi

2 børn og 2 voksne lever her for 5600,- om måneden.. Det skal dog sættes lidt op så det kommer nok op omkring 6500,-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2013

Mettefpigen

Mamalou skriver:

H

Det samme gør vi Man bruger heller ikke meget mad, når bare man er to... Men det kan også være, at jeg fråser mere end dig  

Hihi det kan også være det bare er mig ;-) men det er bare mine tanker...

Anmeld

8. februar 2013

Mamalou

Mettefpigen skriver:

Hihi det kan også være det bare er mig ;-) men det er bare mine tanker...

Mine første måneder har været dyre. Jeg flyttede for mig selv i september og jeg føler først det er nu, at min økonomi forudsigelig. Der har været uforudsete regninger, skabe/fryser/køleskab der skulle fyldes op. Jeg vil ikke tage modet fra dig, men det er bare kommet bag på mig, hvor dyrt det har været. Jeg lod rigtig meget stå hos min ekskæreste, og kunne jeg gøre det om, ville jeg nok have delt lidt mere

Anmeld

8. februar 2013

Zelinasmor

Mettefpigen skriver:

Hvor meget bruger i på mad?....

2500 ca. Køber meget frugt og økologisk.  Men så er der bleer, aktiviteter (F.eks svømmehallen), tøj og diverse ved siden af.

Anmeld

8. februar 2013

DitteFisk

Vi bruger 2500 på mad fordelt på månedens uger. Vi er 3. Har ikke helt styr over hvor meget ekstra der så er til tøj og sjov bagefter, den det er dét der er tilbage efter de faste udgifter er betalt og madpenge er sat på madkonto  Det bliver nok også lidt anderledes kunne hvor jeg går på dagpenge og barsel.. men jeg deler ikke restpengene med min kæreste, der har vi hver vores efter de nødvendige udgifter. 

Anmeld

10. februar 2013

Pige2009

Mamalou skriver:

Jeg er alene med min søn, og når alt er betalt, overført til opsparing m.m. så har jeg 2500 kr til mad og omkring 3000 kr. til det udover mad. Når børnefamilieydelsen kommer har vi de ekstra penge at gøre godt med.

Jeg synes 1500 kr lyder af lidt til mad

Vh. Louise

Det spiser vi nu for her. Faktisk lidt under nok omkring 13-1400 kr. 

Anmeld

10. februar 2013

Pige2009

Gigl skriver:

Vi bruger 2500 på mad fordelt på månedens uger. Vi er 3. Har ikke helt styr over hvor meget ekstra der så er til tøj og sjov bagefter, den det er dét der er tilbage efter de faste udgifter er betalt og madpenge er sat på madkonto  Det bliver nok også lidt anderledes kunne hvor jeg går på dagpenge og barsel.. men jeg deler ikke restpengene med min kæreste, der har vi hver vores efter de nødvendige udgifter. 

Indlægget står i enlig-kategorien, så jeg tror TS ønsker svar fra enlige med børn

Anmeld

10. februar 2013

DitteFisk

Baagøe skriver:

Indlægget står i enlig-kategorien, så jeg tror TS ønsker svar fra enlige med børn

Oh, det gik min næse forbi  

Tror jeg (og min søn) levede for ca 1500 til mad på en måned, da jeg var enlig Og så var der vel omkring 500-1000 tilbage til andet, men det var en trang tid på SU. 

Anmeld

10. februar 2013

anna111

Profilbillede for anna111
Mettefpigen skriver:

Kører det helt fint? Hvad for noget mad får i? Og har i penge til at kunne hygge engang imellem? Uforsuete (staves) regninger?

Mig og kæresten ligger 2000 om mdr til mad så vi har 500kr om ugen og det er mere ind regligt og det regner vi osse med når jeg engang bliver gravid og vi får barn.. og der er nok til lidt lækkert oven i hver mdr så er der jo bare det i skal have ud over, tøj bler osv så 1000-1500kr der må være nok så jeg ville sige 3500kr

Anmeld

10. februar 2013

Mamalou

Baagøe skriver:

Det spiser vi nu for her. Faktisk lidt under nok omkring 13-1400 kr. 

Jeg synes det er imponerende er det med bleer og husholdningsartikler? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.