Hvad lever i for om måneden*?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.960 visninger
53 svar
0 synes godt om
30. januar 2013

Mettefpigen

Jaaa... Hvad lever i for om måneden en mor/far og 1 barn?? Jeg har ingen idé om hvor mange penge jeg "skal" have om måneden efter regningerne er betalt....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2013

Musse21

Mettefpigen skriver:

Jaaa... Hvad lever i for om måneden en mor/far og 1 barn?? Jeg har ingen idé om hvor mange penge jeg "skal" have om måneden efter regningerne er betalt....

Har først termin til maj men vi fik afvide i banken at viger skulle have 4000 og 2500 pr. Barn. Så 10.500 og det er hvad vi har sat fra i budget fra maj månede

Anmeld

30. januar 2013

Mettefpigen

Musse21 skriver:

Har først termin til maj men vi fik afvide i banken at viger skulle have 4000 og 2500 pr. Barn. Så 10.500 og det er hvad vi har sat fra i budget fra maj månede

Okay.... Jaa det brugte vil slet ikk dengang vi fik bassen

Anmeld

30. januar 2013

Musse21

Mettefpigen skriver:

Okay.... Jaa det brugte vil slet ikk dengang vi fik bassen

Tvivler også på vi bruger det men så er der ekstra penge til opsparingen

Anmeld

30. januar 2013

Mettefpigen

Musse21 skriver:

Tvivler også på vi bruger det men så er der ekstra penge til opsparingen

Jep :-) vi brugte slet ikk 10000 om måneden.... Tænker bare mere hvad jeg skal bruge om måneden på bassen og mig, om vi ville kunne leve for 3500-4000 om måneden?.....

Anmeld

30. januar 2013

Mom2

Mettefpigen skriver:

Vi lever 2 voksne og 1 bette for 3500-4000 om måneden.

Anmeld

31. januar 2013

Mettefpigen

Christina9870 skriver:

Vi lever 2 voksne og 1 bette for 3500-4000 om måneden.

Kører det helt fint? Hvad for noget mad får i? Og har i penge til at kunne hygge engang imellem? Uforsuete (staves) regninger?

Anmeld

31. januar 2013

Mom2

Mettefpigen skriver:

Kører det helt fint? Hvad for noget mad får i? Og har i penge til at kunne hygge engang imellem? Uforsuete (staves) regninger?

Ja det kører helt fint Vi får ganske almindelig mad, som frikadeller, flæskesteg, kødsovs mm. og engang i mellem i weekenderne osso buco eller andet kød som koster lidt mere.. Ja vi hygger for det beløb, det er bare ikke så meget, da vi ikke rigtig er slikspisere..

Uforudsete regninger har vi klaret som de er kommet, da vi ikke har haft mulighed for at ligge penge til side hver måned.

Anmeld

31. januar 2013

Mettefpigen

Christina9870 skriver:

Ja det kører helt fint Vi får ganske almindelig mad, som frikadeller, flæskesteg, kødsovs mm. og engang i mellem i weekenderne osso buco eller andet kød som koster lidt mere.. Ja vi hygger for det beløb, det er bare ikke så meget, da vi ikke rigtig er slikspisere..

Uforudsete regninger har vi klaret som de er kommet, da vi ikke har haft mulighed for at ligge penge til side hver måned.

jaa tænker også at det ikk burde være det store problem når vi kun er 2...

Anmeld

31. januar 2013

Mom2

Mettefpigen skriver:

jaa tænker også at det ikk burde være det store problem når vi kun er 2...

Nej burde det ikke, ikke når vi er 2 voksne og 1 barn og kan få det til at løbe rundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.