Hvad lever i for om måneden*?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Benjamins'mor

Det vi har og leve for.
Det er meget forskelligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

ledermus

Mettefpigen skriver:

Jaa... Leder efter ny lejlighed, og tænker at hvis jeg har ca 3-3500 tilbage efter regningerne er betalt om det så er nok... Der er egentlig kun mad og bleer der skal betales ud af dem.....

det ville jeg sige det var...hvis det kun er til mad og bleer så burde det være fint

Anmeld

31. januar 2013

LBK

Mettefpigen skriver:

Jaaa... Hvad lever i for om måneden en mor/far og 1 barn?? Jeg har ingen idé om hvor mange penge jeg "skal" have om måneden efter regningerne er betalt....

Vi er to voksne, 1 barn på 2 år, 2 store hunde og liiige om lidt en baby.

Når alle regninger er betalt har vi ca 6000 kr om måneden, og af dem bliver er også sparet op. Det kan lige løbe rundt, og det er perfekt... 

Så går børnepengene fri til uforudsete ting og tøj mm til børnene..

Anmeld

31. januar 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Vi er en voksen og to børn. Til mad og husholdning bruger vi 2000-2200 kr om måneden.

Derudover kommer benzin, lommepenge, ture mm.

Jeg har et rådighedsbeløb efter faste udgifter på 5000 + børnepenge hver 3. måned

Vi har til gengæld heller ikke en stor lejlighed, og en del af rådighedsbeløbet ryger på en opsparing.

Anmeld

31. januar 2013

Carl-Emil's mor

Mettefpigen skriver:

Jaaa... Hvad lever i for om måneden en mor/far og 1 barn?? Jeg har ingen idé om hvor mange penge jeg "skal" have om måneden efter regningerne er betalt....

1 mor 1 en elskling på 1 år samt 40 kg hunde vi lever for 2500 pr måned ( udelukkende til mad ) og vi lever virkelig godt nærmest for godt

Anmeld

31. januar 2013

Moar2011

Mettefpigen skriver:

Mig og min søn på 21 mdr har 25-3000 til mad, oplevelser og tøj ..
Hver trejede månede lidt mere da vi får børnepenge og ekstra tilskud..

Men mit boligstøtte er endnu ikk gået i orden og børne bidrag mangler os at komme iorden

Anmeld

31. januar 2013

Holbæktrunten

Mettefpigen skriver:

Wwauww for et barn og dig??....

Og faderen :0)

Anmeld

31. januar 2013

Aabye

her lever vi for 700 kr i ugen 2 voksne og to børn under 2 år.. 

Anmeld

31. januar 2013

Chili

Mettefpigen skriver:

Min mand, jeg og vores barn på nu 3 måneder lever for omkring 3500kr. Det er med bleer og vores dreng får erstatning

Det er lidt småligt, men vi spiser da okay synes jeg
Vi får i hvert fald altid kød, grøntsager og frugt

Anmeld

31. januar 2013

Fenja09

Mettefpigen skriver:

Hvis du har omkring 4000 kr efter alle udgifter er betalt burde der både være til mad, bleer og sjov

Det kan godt være at det ikke ligner luksus, men så længe man kan få mad på bordet, tøj på kroppen og en tur i Zoo engang imellem, så er det jo ganske fint

Jeg vil mene at 2500 kr til mad/husholdning er et fint beløb til mor og barn.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.