Hvad lever i for om måneden*?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2013

Pige2009

Mettefpigen skriver:

Jaaa... Hvad lever i for om måneden en mor/far og 1 barn?? Jeg har ingen idé om hvor mange penge jeg "skal" have om måneden efter regningerne er betalt....

Vi bruger 2500-3000 kr. til Laura og jeg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2013

Pige2009

Mettefpigen skriver:

Jep :-) vi brugte slet ikk 10000 om måneden.... Tænker bare mere hvad jeg skal bruge om måneden på bassen og mig, om vi ville kunne leve for 3500-4000 om måneden?.....

Det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld

31. januar 2013

Pige2009

Sjovt så mange ikke-enlige der har svaret

Anmeld

31. januar 2013

Mettefpigen

Svarer lige alle på en gang :-) tusind tak for alle jeres svar, det hjælper meget at høre jeres budget :-)

Anmeld

8. februar 2013

Zelinasmor

Mettefpigen skriver:

Jaaa... Hvad lever i for om måneden en mor/far og 1 barn?? Jeg har ingen idé om hvor mange penge jeg "skal" have om måneden efter regningerne er betalt....

Mig og min datter har ca. 5000 Når alt er betalt. Det er til mad, bleer, uforudsete regninger osv  Det er ingen problem. Men ville ikke kunne leve for 3000.

Anmeld

8. februar 2013

Mettefpigen

xoxotasha skriver:

Mig og min datter har ca. 5000 Når alt er betalt. Det er til mad, bleer, uforudsete regninger osv  Det er ingen problem. Men ville ikke kunne leve for 3000.

Hvor meget bruger i på mad?....

Anmeld

8. februar 2013

Mamalou

Jeg er alene med min søn, og når alt er betalt, overført til opsparing m.m. så har jeg 2500 kr til mad og omkring 3000 kr. til det udover mad. Når børnefamilieydelsen kommer har vi de ekstra penge at gøre godt med.

Jeg synes 1500 kr lyder af lidt til mad

Vh. Louise

Anmeld

8. februar 2013

Mamalou

Baagøe skriver:

Sjovt så mange ikke-enlige der har svaret

Lige min tanke

Anmeld

8. februar 2013

Mettefpigen

Mamalou skriver:

Jeg er alene med min søn, og når alt er betalt, overført til opsparing m.m. så har jeg 2500 kr til mad og omkring 3000 kr. til det udover mad. Når børnefamilieydelsen kommer har vi de ekstra penge at gøre godt med.

Jeg synes 1500 kr lyder af lidt til mad

Vh. Louise

Jaa men her vil vi kunne leve i 2-3 dage af en gang mad så føler ikk at vi har brug for mere....

Anmeld

8. februar 2013

Mamalou

Mettefpigen skriver:

Jaa men her vil vi kunne leve i 2-3 dage af en gang mad så føler ikk at vi har brug for mere....

Det samme gør vi Man bruger heller ikke meget mad, når bare man er to... Men det kan også være, at jeg fråser mere end dig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.