Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Oh, det gik min næse forbi Tror jeg (og min søn) levede for ca 1500 til mad på en måned, da jeg var enlig Og så var der vel omkring 500-1000 tilbage til andet, men det var en trang tid på SU.
Oh, det gik min næse forbi
Tror jeg (og min søn) levede for ca 1500 til mad på en måned, da jeg var enlig Og så var der vel omkring 500-1000 tilbage til andet, men det var en trang tid på SU.
Hi hi Vi lever for ca. 900-1000 kr. om måneden altså på madsiden...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mamalou skriver: Jeg synes det er imponerende er det med bleer og husholdningsartikler?
Jeg synes det er imponerende er det med bleer og husholdningsartikler?
Ja, da Efter hun stoppede med bleer er beløbet ca. 1000 kr./md
Baagøe skriver: Ja, da Efter hun stoppede med bleer er beløbet ca. 1000 kr./md
Jeg tror jeg vil gemme bonner for marts måned og se hvor meget jeg bruger. Jeg tvivler på, at jeg er lige så god som dig, men det er altid godt med et mål
Mamalou skriver: Jeg tror jeg vil gemme bonner for marts måned og se hvor meget jeg bruger. Jeg tvivler på, at jeg er lige så god som dig, men det er altid godt med et mål
Fornuftigt Jeg lavede et excel-dokument og plottede alle mine indkøb ind i løbet af et halvt år og blev på den måde mere bevidst om alle de gentagne unødvendige indkøb jeg gjorde mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128