Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. februar 2013

jennah

La´chrissen skriver:

Det er forskelligt, helst fluesmækker, eller den med stød, så den krøller sig sammen og så bliver den mast med hvad jeg nu har

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. februar 2013

Lene Unik

Hader virkelig edderkopper, men kan ikke slå dem ihjel. Ofte er det den yngste der klarer dem, og ellers må min mand hentes.

Anmeld

19. februar 2013

jennah

Lene Unik skriver:

Hader virkelig edderkopper, men kan ikke slå dem ihjel. Ofte er det den yngste der klarer dem, og ellers må min mand hentes.

Fobi?

Anmeld

20. februar 2013

Lene Unik

jennah skriver:

Fobi?

Neeej det tror jeg bestemt ikke

Anmeld

20. februar 2013

jennah

Lene Unik skriver:

Neeej det tror jeg bestemt ikke

Anmeld

20. februar 2013

Asta&Alfred

Camilla.. skriver:

Ja.

- Ellers støvsuger jeg dem op.

Jeg er også på den med støvsugeren, hvis min kæreste ikke er hjemme til at tage dem:-)

Anmeld

20. februar 2013

mrhl

Jeg synes de er voldsomt ulækre! prøver dog så vidt muligt at fange dem i et glas og slippe dem løs (med mindre det er dem der er så store så man nærmest kan se deres øjne xD så må de lade livet eller være fanget i glasset til nogen er modig nok til at ordne det ).

Anmeld

20. februar 2013

jennah

Asta&Alfred skriver:

Jeg er også på den med støvsugeren, hvis min kæreste ikke er hjemme til at tage dem:-)

dør de i støvsugeren?

Anmeld

20. februar 2013

charlie thy

jennah skriver:

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

nope, - her i huset bliver 95% af dem fanget i et glas og sat udenfor... :-) Det sker der ryger en enkelt med støvsugeren i ny og næ...

Men grundlæggende slår jeg ikke dyr ihjel bare fordi de generer mig...

Anmeld

20. februar 2013

charlie thy

charlie thy skriver:

nope, - her i huset bliver 95% af dem fanget i et glas og sat udenfor... :-) Det sker der ryger en enkelt med støvsugeren i ny og næ...

Men grundlæggende slår jeg ikke dyr ihjel bare fordi de generer mig...

hov, undtagelsen er altså myg og skovflåter... haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.