Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

jennah

millesofie skriver:

altså den str kommer i støvsugeren og så tager jeg lige en af ungernes glaskugler bageefter også.. og så ryger støvsugeren udenfor at sove

ellers i papir eller hvad jeg har at klaske den med, men jeg rør ikke ved dem... jeg bruger altid et eller andet redskab

med officielt mener jeg bare at jeg ikke viser ungerne at jeg er bange for dem
jeg kan nemlig godt holde et alm stankelben og sådan

Har du ikke en fluesmaekker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Dinna88

jennah skriver:

haha, bruger du altid hårlak når du slår dem ihjel?

nej, for søren, jeg slår dem ikke ihjel! Det er godt nok min kæreste job - og han kvaser dem! Jeg synes det er skide synd for dem, og det gør ondt i hjertet - men de er altså bare så klamme. De ved godt, at de skal holde sig væk. Så det er bare karma

Anmeld

21. februar 2013

millesofie

jennah skriver:

Har du ikke en fluesmaekker?

nææ
eller ved ikk hvor i hver fald MEN jeg har altid en bog og sådan en 800's fætter slår sgu hårdt

Anmeld

21. februar 2013

Laulund87

wamse skriver:

De tigger jo lidt selv om det ikke? De er total nasserøve, ihvertfald dem jeg stødte på her sidste år

Her var jeg blevet invaderet af Kurt og hans fætter Bendt(ved ikke hvorfor, men jeg navngiver dem altid, eller det gør jeg ved alt), og de var bare nogle klamme skiderikker. De lavede ikke en skid godt her, gemte sig når der var noget fysisk arbejde i farvandet, og den ene hang altid ud på toilettet - typiske mænd De bidrog ikke med en flyvende fis

Så var mit gæstfrihed og tålmodighed sgu opbrugt, og giften kom frem - muhahaha

Anmeld

21. februar 2013

jennah

Dinna88 skriver:

nej, for søren, jeg slår dem ikke ihjel! Det er godt nok min kæreste job - og han kvaser dem! Jeg synes det er skide synd for dem, og det gør ondt i hjertet - men de er altså bare så klamme. De ved godt, at de skal holde sig væk. Så det er bare karma

kan ikke kæresten fange dem og lukke dem ud?

Anmeld

21. februar 2013

jennah

millesofie skriver:

nææ
eller ved ikk hvor i hver fald MEN jeg har altid en bog og sådan en 800's fætter slår sgu hårdt

men der bliver så meget splat!!

Anmeld

21. februar 2013

Dinna88

jennah skriver:

kan ikke kæresten fange dem og lukke dem ud?

Edderkopperne ved godt, at de skal holde sig væk. Hvis de kommer herind, så er det på eget ansvar - så nej! 

Ej, vi har meget, meget få edderkopper herhjemme. Det er enten de der nasty, tynde nogle som man alligevel ikke rigtig opdager, eller så er der husedderkopperne. Og husedderkopperne får selv min kæreste kuldegysninger af - så de bliver godt og grundigt slået ihjel. Og jeg har det  ikke dårligt med det. Det er kun hvis de lider, så det undgår vi gerne!

Anmeld

21. februar 2013

jennah

Dinna88 skriver:

Edderkopperne ved godt, at de skal holde sig væk. Hvis de kommer herind, så er det på eget ansvar - så nej! 

Ej, vi har meget, meget få edderkopper herhjemme. Det er enten de der nasty, tynde nogle som man alligevel ikke rigtig opdager, eller så er der husedderkopperne. Og husedderkopperne får selv min kæreste kuldegysninger af - så de bliver godt og grundigt slået ihjel. Og jeg har det  ikke dårligt med det. Det er kun hvis de lider, så det undgår vi gerne!

De der husedderkopper er klamme!

Anmeld

21. februar 2013

millesofie

jennah skriver:

men der bliver så meget splat!!

ja
sko er så meget bedre
men har altid vådservietter ved min seng (pga Tinke-fisen) så de bliver også flittigt brugt

Anmeld

21. februar 2013

jennah

millesofie skriver:

ja
sko er så meget bedre
men har altid vådservietter ved min seng (pga Tinke-fisen) så de bliver også flittigt brugt

Har du mange edderkopper? Kan du kvase en edderkop med papir?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.