Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. februar 2013

wamse

Dinna88 skriver:

Pfahahahhahahhaha, har grint så meget over dine indlæg.

Jeg er ikke stolt af det, men jeg var engang sammen med veninde, der har voldsom fobi for de skiderikker. Og hvad kommer der kravlende oppe i loften? Den største edderkop set i DK! (Jeg er helt sikker!) og jeg kunne bare ikke slå den ihjel. Så jeg gav den hårlak til den dejsede om. 

Det var synd for edderkoppen, og jeg havde det dårligt med det. Men så  kan den bare lade være med at være så møg klam!!!

De tigger jo lidt selv om det ikke? De er total nasserøve, ihvertfald dem jeg stødte på her sidste år

Her var jeg blevet invaderet af Kurt og hans fætter Bendt(ved ikke hvorfor, men jeg navngiver dem altid, eller det gør jeg ved alt), og de var bare nogle klamme skiderikker. De lavede ikke en skid godt her, gemte sig når der var noget fysisk arbejde i farvandet, og den ene hang altid ud på toilettet - typiske mænd De bidrog ikke med en flyvende fis

Så var mit gæstfrihed og tålmodighed sgu opbrugt, og giften kom frem - muhahaha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. februar 2013

Dinna88

wamse skriver:

De tigger jo lidt selv om det ikke? De er total nasserøve, ihvertfald dem jeg stødte på her sidste år

Her var jeg blevet invaderet af Kurt og hans fætter Bendt(ved ikke hvorfor, men jeg navngiver dem altid, eller det gør jeg ved alt), og de var bare nogle klamme skiderikker. De lavede ikke en skid godt her, gemte sig når der var noget fysisk arbejde i farvandet, og den ene hang altid ud på toilettet - typiske mænd De bidrog ikke med en flyvende fis

Så var mit gæstfrihed og tålmodighed sgu opbrugt, og giften kom frem - muhahaha

Dét gør de virkelig!!

Sikke nogle typiske mænd du fandt dig der. Hvis ikke de forstår budskabet, så må de forstå på den hårde måde! Og helt ærligt - de kunne da ikke det mindste hjælpe til, når nu de endelig var der.

Anmeld

21. februar 2013

wamse

Dinna88 skriver:

Dét gør de virkelig!!

Sikke nogle typiske mænd du fandt dig der. Hvis ikke de forstår budskabet, så må de forstå på den hårde måde! Og helt ærligt - de kunne da ikke det mindste hjælpe til, når nu de endelig var der.

Præcis præcis, den ene havde barrikeret sig i min baggang, og kunne da i det mindste lige have hjulpen lidt med at få ryddet lidt ud der ude, men nej når lyset blev tændt, så fes den afsted i skjul igen Typisk mand

Anmeld

21. februar 2013

Dinna88

wamse skriver:

Præcis præcis, den ene havde barrikeret sig i min baggang, og kunne da i det mindste lige have hjulpen lidt med at få ryddet lidt ud der ude, men nej når lyset blev tændt, så fes den afsted i skjul igen Typisk mand

Og det nytter selvfølgelig ikke at tage snakke med dem. Det gør det aldrig! De sniger sig ind på een for at tigge om noget, når man så kigger på dem, så er de smuttet igen - indtil de får giften

Anmeld

21. februar 2013

millesofie

jennah skriver:

Jag er dyreven, men edderkopper...! Jeg pleijer slå dem med fluesmaekkeren, men jeg har lidt dårlig samvittighed. Slår du edderkopper ihjel? Kvaser du dem i papir?

JA
de skal bare DØ

er officelt ikke bange for dem mere, men adrr de er sgu klamme

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. februar 2013

wamse

millesofie skriver:

JA
de skal bare DØ

For shit mand, en fætter klam du har der

Anmeld

21. februar 2013

jennah

millesofie skriver:

JA
de skal bare DØ

"Officiellt ikke bange", haha? Hvordan slår du dem ihjel?

Anmeld

21. februar 2013

millesofie

wamse skriver:

For shit mand, en fætter klam du har der

jeps og den f..... bed min datter i fingeren ha ha ha
ja fordi fjolset ville kilde den

Anmeld

21. februar 2013

jennah

Dinna88 skriver:

Pfahahahhahahhaha, har grint så meget over dine indlæg.

Jeg er ikke stolt af det, men jeg var engang sammen med veninde, der har voldsom fobi for de skiderikker. Og hvad kommer der kravlende oppe i loften? Den største edderkop set i DK! (Jeg er helt sikker!) og jeg kunne bare ikke slå den ihjel. Så jeg gav den hårlak til den dejsede om. 

Det var synd for edderkoppen, og jeg havde det dårligt med det. Men så  kan den bare lade være med at være så møg klam!!!

haha, bruger du altid hårlak når du slår dem ihjel?

Anmeld

21. februar 2013

millesofie

"Officiellt ikke bange", haha? Hvordan slår du dem ihjel?

altså den str kommer i støvsugeren og så tager jeg lige en af ungernes glaskugler bageefter også.. og så ryger støvsugeren udenfor at sove

ellers i papir eller hvad jeg har at klaske den med, men jeg rør ikke ved dem... jeg bruger altid et eller andet redskab

med officielt mener jeg bare at jeg ikke viser ungerne at jeg er bange for dem
jeg kan nemlig godt holde et alm stankelben og sådan

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.