Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
line90 skriver:
Det ville også være helt fint hvis ikke det var fordi at valget om at spise animalske produkter er skyld i drab og lidelser på og for uskyldige dyr for ikke at snakke om den kæmpe miljøpåvirkning det har.
Det har da også en stor miljøpåvirkning, at lade køerne leve. Hvis de fin lov til, at føde kalve på kalve, som så blev til køer - ja, så havde vi ikke noget ozonlag mere, pga deres prutter. Det er fakta. Det er vel heller ikke så smart ?
Det kan da godt være at Eva (Adam og Eva), startede med et æble, men kød leve de nu også af i tidernes morgen - jeg vil ikke kunne leve uden en rød bøf i ny og næ - og vi får altså vores kød hos en privat slagter/landmand, så dyret har haft en go' opvækst.
Vi bliver født, for at dø. Det er også fakta, gælder både dyr og mennesker.
Nej, jeg er ikke landmand, slagter, eller whatever - men den stillingbetegnelse kan vi jo ikke alle have. Hvem skulle så passe på vores forældre/bedsteforældre, vores børn eller vores samfund ?
Forstår ikk, at du skal angribe en enkelt person på den måde, og hive dine holdninger ned over hovedet på andre - vi har jo alle ret til at være forskellige

Godt nok slår jeg edderkopper og andre insekter ihjel, men der går grænsen også, skal jeg så kun leve af dem som mit daglige kød ?

Go' dag
Anmeld