Slår du edderkopper ihjel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2013

Kongmulle

Er jeg den eneste der funderer oover om 2 af personerne i denne debat er den samme der står bag..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2013

Gravid2012

Kongmulle skriver:

Er jeg den eneste der funderer oover om 2 af personerne i denne debat er den samme der står bag..

hvorfor tror du det ?

Anmeld

1. februar 2013

Kongmulle

Gravid2012 skriver:

hvorfor tror du det ?

Fordi denne person og den anden er oprettet næsten samme dag, har startet ens debatter stort set, svarer det samme i begge debatter, staver ens og laver samme smileyer, stavefejl osv. Og logger on and off efterfulgt af hinanden...

Anmeld

1. februar 2013

Skouboe

jennah skriver:

Kan du ikke tage dem med støvsugeren? Kvaser du edderkopper hver dag?!

Nej, jeg gider sjældent at finde støvsugeren frem for det. 

Jeg fjerner dem når jeg finder dem, det er ikke så tit længere. Min udryddelseskampagne har virket

Anmeld

1. februar 2013

JH12

Jeg er SÅ bange for dem, så kæresten står dem ihjel.. Og har slet ikke dårlig samvittighed ..

Anmeld

1. februar 2013

Pige2009

jennah skriver:

Hvordan tager du de hvis de er på væggen?

De små med køkkenrulle og ud i toilettet - de store går jeg ind og får naboen til det

Anmeld

1. februar 2013

o1Mutte

Kongmulle skriver:

Fordi denne person og den anden er oprettet næsten samme dag, har startet ens debatter stort set, svarer det samme i begge debatter, staver ens og laver samme smileyer, stavefejl osv. Og logger on and off efterfulgt af hinanden...

Har skrevet næsten det samme tidligere i en af trådene (kan ikke huske om det er denne, eller den anden)

Og begge trådstartere har oprettet sig samme dag de har lavet debatterne, og har kun lavet dem, og skrevet i dem. Ikke i andre debatter.

Anmeld

1. februar 2013

Ccamilla

Profilbillede for Ccamilla
Så er min barsel officielt slut - og ferien begynder :)
line90 skriver:

Det ville også være helt fint hvis ikke det var fordi at valget om at spise animalske produkter er skyld i  drab og lidelser på og for uskyldige dyr for ikke at snakke om den kæmpe miljøpåvirkning det har.

Det har da også en stor miljøpåvirkning, at lade køerne leve. Hvis de fin lov til, at føde kalve på kalve, som så blev til køer - ja, så havde vi ikke noget ozonlag mere, pga deres prutter. Det er fakta. Det er vel heller ikke så smart ?

Det kan da godt være at Eva (Adam og Eva), startede med et æble, men kød leve de nu også af i tidernes morgen - jeg vil ikke kunne leve uden en rød bøf i ny og næ - og vi får altså vores kød hos en privat slagter/landmand, så dyret har haft en go' opvækst.

Vi bliver født, for at dø. Det er også fakta, gælder både dyr og mennesker.

Nej, jeg er ikke landmand, slagter, eller whatever - men den stillingbetegnelse kan vi jo ikke alle have. Hvem skulle så passe på vores forældre/bedsteforældre, vores børn eller vores samfund ?

Forstår ikk, at du skal angribe en enkelt person på den måde, og hive dine holdninger ned over hovedet på andre - vi har jo alle ret til at være forskellige

Godt nok slår jeg edderkopper og andre insekter ihjel, men der går grænsen også, skal jeg så kun leve af dem som mit daglige kød ?

Go' dag

Anmeld

1. februar 2013

jennah

Olivia's Moar skriver:

Det har da også en stor miljøpåvirkning, at lade køerne leve. Hvis de fin lov til, at føde kalve på kalve, som så blev til køer - ja, så havde vi ikke noget ozonlag mere, pga deres prutter. Det er fakta. Det er vel heller ikke så smart ?

Det kan da godt være at Eva (Adam og Eva), startede med et æble, men kød leve de nu også af i tidernes morgen - jeg vil ikke kunne leve uden en rød bøf i ny og næ - og vi får altså vores kød hos en privat slagter/landmand, så dyret har haft en go' opvækst.

Vi bliver født, for at dø. Det er også fakta, gælder både dyr og mennesker.

Nej, jeg er ikke landmand, slagter, eller whatever - men den stillingbetegnelse kan vi jo ikke alle have. Hvem skulle så passe på vores forældre/bedsteforældre, vores børn eller vores samfund ?

Forstår ikk, at du skal angribe en enkelt person på den måde, og hive dine holdninger ned over hovedet på andre - vi har jo alle ret til at være forskellige

Godt nok slår jeg edderkopper og andre insekter ihjel, men der går grænsen også, skal jeg så kun leve af dem som mit daglige kød ?

Go' dag

Anmeld

2. februar 2013

Kongmulle

o1Mutte skriver:

Har skrevet næsten det samme tidligere i en af trådene (kan ikke huske om det er denne, eller den anden)

Og begge trådstartere har oprettet sig samme dag de har lavet debatterne, og har kun lavet dem, og skrevet i dem. Ikke i andre debatter.

Ja lige præcis. Og skrivemåde osv er den samme og svarene også. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.